Pirmą kartą nuo pandemijos pradžios kasmetinė „Google I/O“ kūrėjų konferencija (dar vadinama „Google Input/Output“), sugrįžo į istorinį „Shoreline“ amfiteatrą Kalifornijoje. Gyvai vykusiame renginyje technologijų entuziastai galėjo išgirsti bendrovės įžvalgas apie naujausias DI, mašininio mokymosi ir kt. tendencijas.

Tai nebūtų „Google“ renginys, jei bendrovė nepristatytų naujų išmaniųjų įrenginių. Dėmesio centre – naujasis „Pixel 6a“, „Pixel Buds Pro“ ausinės ir „Pixel Watch“.

Pixel 6a: prekyba nuo šių metų liepos, kaina sieks 450 dolerių

„Google I/O 2022” konferencijoje bendrovė pristatė naują vidutinės klasės flagmaną – „Pixel 6a“, kuris turėtų kainuoti apie 450 dolerių ir žmonių kišenes anksčiausiai pasiekti liepos pabaigoje.

Panašu, kaip praneša „The Verge“, kad „Google“ keičia strategiją – ankstesniuose „A“ šeimos modeliuose buvo kamera, panaši į tokią, kurią buvo galima rasti „Pixel“ flagmanuose, tačiau turėjo silpnesnius procesorius.

Šių metų „Pixel 6a”, kita vertus, turės „Pixel“ flagmano „Tensor“ lustą, tačiau silpnesnę – 12 MP vietoje 50 MP – kamerą.

Naujasis „Pixel 6a”, priešingai nei praėjusių metų modelis, jau nebeturės kištuko ausinėms.

Pixel Buds Pro: 199 dolerius siekiančios ausinės su aktyviu triukšmo slopinimu

„Google“ taip pat paskelbė savo „Apple AirPods Pro“ atitikmenį – „Pixel Buds Pro“. Ausinės turėtų kainuoti 199 dolerius ir vartotojams pasiūlyti 7 valandų baterijos veikimo laiką, kartu su aktyvaus triukšmo slopinimo (angl. active noise cancelling) funkcija.