Technologijų milžinė sulaukė kritikos po to, kai spaudė technologijų srities influencerius reklamuoti naujuosius „Pixel“ mobiliuosius įrenginius, o ne konkuruojančius prietaisus, kaip teigiama laikraščio „New York Post“ pranešime. Nesutikę su tuo, jie rizikavo būti pašalinti iš programos, pagal kurią jiems buvo suteikta išankstinė prieiga prie įtaisų, rašo ndtv.com.
„Ar dalyvaudami šioje programoje suprantate, kad iš jūsų tikimasi, jog vietoj bet kokių konkuruojančių mobiliųjų įrenginių turėsite rodyti „Google Pixel“ įrenginį?“ – rašoma nutekintoje influenceriams išsiųstos žinutės ekrano kopijoje. „Atkreipkite dėmesį, kad jei paaiškės, jog pirmenybė teikiama kitiems prekės ženklams, o ne „Pixel“, turėsime nutraukti prekės ženklo ir kūrėjo santykius.“
Ši nauja sąlyga nepatiko skaitmeninių įrenginių kūrėjams, kurie ją vertino kaip bendrovės pastangas gauti teigiamų atsiliepimų prisidengiant remiamu turiniu.
Protestuodamas technologijų apžvalgininkas Adamas Matlockas paskelbė, kad „oficialiai šalina save iš „Team Pixel“. „Tai buvo geras darbas, tačiau programa nebeatitinka mano etikos ar mano kanalo ir mano nuomonėms teikiamo turinio interesų“, – rašė jis platformoje „X“.
Elektroniniu paštu atsiųstame pareiškime „Google“ teigė, kad jos influencerių programa, pavadinta „TeamPixel“, yra atskira nuo jos apžvalgų programų, rašo „The Verge“.
„Programos „TeamPixel“ tikslas – pasiekti, kad „Pixel“ įrenginiai patektų į turinio kūrėjų, o ne spaudos ir technikos apžvalgininkų rankas“, – sakė „Google“ atstovas spaudai.
Pareiškime priduriama, kad „Google“ „nepasisekė“ su „TeamPixel“ formos formuluote ir kad nuo to laiko ji buvo pašalinta iš susitarimo.