„Šiandien norint pasidalinti „Reels“ su kitais, „Instagram“ vartotojai kuria filmukus naudojant dizaino programėles. Pristačius naują funkciją užteks sudėti savo nuotraukas ar vaizdo įrašus į pasirinktą šabloną ir iškart bus paruoštas vaizdo įrašas. Šis įrankis bus panašus į tą, kurį turi socialinis tinklas „TikTok“, – sako „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.
Kuriant vaizdo įrašus „Instagram“ vartotojai taip pat galės pridėti norimą muziką, efektų ar įterpti tekstą. Tai leis išvengti trečiųjų programėlių naudojimo, tad turinį kurti bus dar lengviau. Be to, nebereikės internete ieškoti ir informacijos, kaip atitikti „Instagram Reels“ keliamus vaizdo įrašų reikalavimus.
Sprendimas sukurti naują funkciją priimtas siekiant padidinti „Reels“ patrauklumą. Iki šiol didelę dalį jų sudarė „Instagram“ konkurento „TikTok“ filmukų pasidalinimai, tačiau pernai socialinis tinklas paskelbė, kad nustos rekomenduoti žmonėms tokius įrašus. O neseniai pranešė, kad sumažins ir jų matomumą.
Šiuo metu „Reels“ šablonų funkcija testuojama su nedidele dalimi turinio kūrėjų.
„Instagram“ bando dar vieną naują funkciją, leisiančią iškelti senus įrašus ir patalpinti juos virš nuotraukų rėmelio. Ji bus naudinga norintiems išryškinti savo mėgstamas nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuos į apačią nustūmė naujas turinys.
Pasak M. Vrubliausko, socialiniai tinklai nuolat konkuruoja dėl vartotojų dėmesio, o visos šios naujos funkcijos – „Instagram“ bandymas tapti pramogų platforma, galinčia varžytis su „TikTok“. Tiesa, tai ne vienintelis kartas, kai „Instagram“ ima konkuruoti su kitais socialiniais tinklais. 2016 m. pristačius „Instagram“ istorijas (angl. Instagram Stories) – 24 val. matomus įrašus – jis nukonkuravo tuo metu itin populiarų socialinį tinklą „Snapchat“.
„Instagram“ jau ilgą laiką išlieka vienu populiariausių socialinių tinklų Lietuvoje: kas ketvirtas lietuvis juo naudojasi bent kartą per dieną, rodo „Bitės Profų“ užsakymu atliktas soc. tinklų naudojimo Lietuvoje tyrimas.