Kinija į šią žinią sureagavo piktai ir pavadino tyrimą diskriminuojančiu bei apkaltino Vašingtoną, esą jis su prekyba susijusius klausimus „paverčia ginklu“.

J. Bidenas nurodė Prekybos departamentui atlikti šį tyrimą ir didžiausią dėmesį skirti prijungtoms transporto priemonėms, kuriose yra technologijų iš „susirūpinimą keliančių šalių“, tokių kaip Kinija, bei reaguoti į grėsmes.

„Kinija yra pasiryžusi dominuoti automobilių rinkos ateityje, be kita ko, pasitelkdama nesąžiningą praktiką, – pranešime cituojamas J. Bidenas. – Dėl Kinijos politikos mūsų rinką gali užtvindyti jos automobiliai, taip sukeliant grėsmių mūsų nacionaliniam saugumui.“

Vašingtonas stengiasi sumažinti JAV automobilių sektoriaus priklausomybę nuo antros pagal dydį pasaulio ekonomikos ir siūlo mokesčių lengvatas Amerikoje pagamintiems elektromobiliams bei baterijoms ir kartu bando padidinti gamybos pajėgumus vidaus rinkoje.

Naujausi veiksmai yra susiję su transporto priemonėmis, kurios nuolat jungiasi prie asmeninių įrenginių, kitų automobilių, JAV infrastruktūros ir jos gamintojų, įskaitant elektromobilius ir savaeigius automobilius. Valdžios institucijos galiausiai galėtų nustatyti apribojimus kai kuriems sandoriams, tačiau pareigūnai neįsipareigojo laikytis konkretaus termino.

Kinijos ambasados Vašingtone atstovas Liu Pengyu naujienų agentūrai AFP sakė, kad Kinija „griežtai prieštarauja“ tam, jog JAV su ekonomika ir prekyba susijusius klausimus „paverčia ginklu“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)