Užtikrina duomenų saugumą
„Mobilus parašas – vienas paprasčiausių ir saugiausių elektroninių tapatybės patvirtinimo būdų, leidžiantis įvairius reikalus bet kuriuo paros metu tvarkyti telefonu ar kompiuteriu. „Mobile ID“ naudojamas visur kur reikalinga kliento duomenų autentifikacija: prisijungimui į valstybinių institucijų puslapius, tokius kaip VMI, „Sodra“, „Valdžios vartai“ ar bankai. Tai taip pat yra svarbus įrankis, naudojamas dokumentų bei sutarčių pasirašymui, transakcijų tvirtinimui“, – teigia A. Lumbytė.
Pasak jos, saugumo standartams nuolat keičiantis, reikalingas „Mobile-ID“ sertifikatų atnaujinimas. Visgi, šių sertifikatų galiojimas yra ilgas, todėl tokią procedūrą atlikti reikia vos kas 5-erius metus.
Tereikia atvykti į mobiliojo ryšio operatoriaus saloną
Visgi, „Mobile-ID“ atnaujinimas didelio galvos skausmo sukelti neturėtų. Tam, kad paslaugos ir toliau sklandžiai veiktų, tereikia turėti galiojantį asmens dokumentą: pasą arba asmens tapatybės kortelę ir atvykti į artimiausią mobiliojo ryšio operatoriaus saloną.
„Atvykus į saloną padaroma kiekvieno kliento autentifikacija ir išduodama nauja SIM kortelė su atnaujintais „Mobile-ID“ sertifikatais. Naujoji SIM kortelė taip pat turi naujus sPIN ir sPUK kodus. Kiekvienas klientas „Tele2 Menu“ programėlėje juos gali pasikeisti į lengviau įsimenamus arba labiau patinkančius“, – teigia ekspertė.
Pasak jos, jeigu atnaujinti „Mobile-ID“ sertifikatų laiku nespėjote – baimintis nereikėtų. Net ir neatnaujinus „Mobile-ID“ klientai gali naudotis visomis įprastai teikiamomis mobiliojo ryšio paslaugomis: skambučiais, SMS žinutėmis, mobiliaisiais duomenimis.
Galiojimo termino pabaigą galite pasitikrinti keliais būdais
Anot jos, paprastai paslaugą reikia atnaujinti iki SMS žinutėje nurodytos datos. Jeigu žinutės negavote arba ji pasimetė – sertifikatų galiojimo laiką galima pasitikrinti susiekus su klientų aptarnavimo centru arba tiesiogiai „MyID“ portale adresu: myid.skidsolutions.eu.
„Mobile-ID“ klientams A. Lumbytė pataria išlikti budriems ir saugotis virtualioje erdvėje siaučiančių sukčių. Pasak jos, vienas iš dažniausių sukčiavimo požymių yra prašymas greitai paspausti nuorodą, atsakyti į žinutę arba pateikti savo asmeninę informaciją, todėl tokios žinutės turėtų būti vertinamos itin atsargiai.
„Informuodami savo klientus apie besibaigiantį „Mobile-ID“ sertifikatų galiojimą, niekada nesiunčiame nuorodų ir neprašome pateikti asmens duomenų – į mobiliojo operatoriaus saloną patogiu metu siūlome atvykti fiziškai, todėl išlikite atidūs ir įtartinų žinučių neatidarinėkite“, – teigia ji.