Kaip pranešė laikraštis „South China Morning Post“, naujasis traukinys galės išvystyti maksimalų 450 km/val. greitį. Palyginimui, dabartiniai valstybės geležinkelių operatoriaus traukiniai važiuoja maždaug 350 km/val. greičiu. Pasak valstybinės naujienų organizacijos „Yicai Global“, CR450 galės įveikti maždaug 1126 kilometrų atstumą nuo Pekino iki Šanchajaus per maždaug 2,5 valandos.

Kinijos traukiniai CR450AF (R) ir CR450BF

Nors CR450 vis dar yra prototipo stadijoje, pagaminti traukinį, galintį važiuoti tokiu greičiu, yra technologinis ir inžinerinis pasiekimas, rašo gizmodo.com.

Kinijos vyriausybės pranešime spaudai teigiama, kad CR450 sveria 10 proc. mažiau nei jo pirmtakai ir 22 proc. sumažins eksploatacinį pasipriešinimą – jėgą, kurios reikia traukiniui pajudėti.

Traukinio vežimėlio korpusas – ratus dengiantis karkasas – gali sumažinti oro pasipriešinimą važiuojant didesniu greičiu, o „mažo pasipriešinimo, aštrios nosies priekis“ ir aerodinaminiai priekiniai stiklai padeda CR450 išlaikyti didžiausią pagreitį.

Kinijos traukinys CR450BF

Kinijoje jau važinėja greičiausi pasaulyje komerciniai traukiniai, kurių keliuose maršrutuose įprastai pasiekiamas 217 km/val. greitis. Tačiau norint pasiekti dar didesnį greitį, reikia užtikrinti, kad bėgiai būtų tinkamai sureguliuoti.

Kinijos vyriausybė teigia, kad CR450 bus pradėtas eksploatuoti „kaip įmanoma greičiau“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)