Kaip pranešė laikraštis „South China Morning Post“, naujasis traukinys galės išvystyti maksimalų 450 km/val. greitį. Palyginimui, dabartiniai valstybės geležinkelių operatoriaus traukiniai važiuoja maždaug 350 km/val. greičiu. Pasak valstybinės naujienų organizacijos „Yicai Global“, CR450 galės įveikti maždaug 1126 kilometrų atstumą nuo Pekino iki Šanchajaus per maždaug 2,5 valandos.
Nors CR450 vis dar yra prototipo stadijoje, pagaminti traukinį, galintį važiuoti tokiu greičiu, yra technologinis ir inžinerinis pasiekimas, rašo gizmodo.com.
Kinijos vyriausybės pranešime spaudai teigiama, kad CR450 sveria 10 proc. mažiau nei jo pirmtakai ir 22 proc. sumažins eksploatacinį pasipriešinimą – jėgą, kurios reikia traukiniui pajudėti.
Traukinio vežimėlio korpusas – ratus dengiantis karkasas – gali sumažinti oro pasipriešinimą važiuojant didesniu greičiu, o „mažo pasipriešinimo, aštrios nosies priekis“ ir aerodinaminiai priekiniai stiklai padeda CR450 išlaikyti didžiausią pagreitį.
Kinijoje jau važinėja greičiausi pasaulyje komerciniai traukiniai, kurių keliuose maršrutuose įprastai pasiekiamas 217 km/val. greitis. Tačiau norint pasiekti dar didesnį greitį, reikia užtikrinti, kad bėgiai būtų tinkamai sureguliuoti.
Kinijos vyriausybė teigia, kad CR450 bus pradėtas eksploatuoti „kaip įmanoma greičiau“.