Apie tai socialiniame tinkle „LinkedIn“ dalijasi ir „Baltimax“ kibernetinio saugumo inžinierius, ESET specialistas Lukas Apynis.
„Ką tik nulaužė naująjį kinų DI sprendimą – „DeepSeek“. Kol visi lygina sprendimo kainas ir funkcijas, saugumu ir privatumu, kol kas, šis sprendimas nepasižymi. Jeigu kalbant apie jūsų visus susirašinėjimus su „DeepSeek“ ir kitus pateiktus jūsų duomenis – jie saugomi tik Kinijos duomenų centre. Privatumo politikoje taip pat rašoma, kad jūsų duomenys gali būti perduodami ir kitoms organizacijoms“, – rašo L. Apynis.

Kaip praneša „Reuters“, trečiadienį paskelbtame tinklaraščio įraše „Wiz“ teigė, kad „DeepSeek“ netyčia paliko daugiau nei milijoną duomenų eilučių neapsaugotų, tarp kurių užfiksuoti ir naudotojų pokalbiai su DI pokalbių robotu.
Viena iš „Wiz“ įkūrėjų Ami Luttwak sakė, kad „DeepSeek“ greitai apsaugojo duomenis po to, kai įmonė ją įspėjo.

„Jie sureagavo per mažiau nei valandą“, – sakė A. Luttwak. „Tačiau šiuos duomenis buvo taip paprasta rasti, kad manome, jog nesame vieninteliai, kurie juos rado“.
Kaip anksčiau rašė LOGIN, praėjusią savaitę Kinijos „DeepSeek“ sudrebino technologijų sektorių – įmonė teigė, kad savo modeliui vystyti skyrė vos 5,6 mln. dolerių, kol JAV technologijų milžinai į savo DI produktus investavo šimtus milijardų dolerių.