Šio elektromobilio galia jau matuojama megavatais – 2 milijonus dolerių kainuojanti „Rimac Nevera“ turi 1914 arklio galių, arba 1,4 megavato, pasiekia 2339 Nm sukimo momentą.
„Automotive Testing“ Papenburgo trasoje balandžio pabaigoje pasiekti testavimo rezultatai: iki 100 kilkometrų per valandą „Rimac Nevera“ įsibėgėjo per 1,82 s, iki 200 km/h – 4,42 s, iki 300 km/h – 9,23 s, o iki 400 km/h – 21,32 s. Iš viso pagerinti 23 rekordai.
Bene įspūdingiausias pasiekiams – kad įsibėgėtų iki 400 km/h ir po to sustotų, elektromobilis truko 29,94 sekundės, įvertino „Racelogic Germany“ sertifikuoti ekspertai, užfiksavę ir aibę kitų rekordų. Apskritai pasiekti tokį greitį pavyko nedaugeliui automobilių.
O ir kiti pasiekti rekordai reiškia, kad galingiausias „Tesla Model S Plaid“ modelis nebebūtų nugalėtojas drago trasoje.
„Augdamas visada žiūrėdavau į automobilius, kurie įėjo į istoriją pakeldami našumo kartelę, su pagarba dėl keliuose pasirodžiusių revoliucinių technologijų. Būtent tai mane skatina nuo pirmosios dienos – kurti naujas technologijos, kurios iš naujo pasako, kas yra įmanoma“, – sako „Rimac“ įkūrėjas ir vadovas Mate'as Rimacas.
Visi pagrindiniai komponentai, įskaitant pažangią akumuliatorių sistemą, jėgos pavarą, programinę įrangą, sukurti „Rimac“ įmonėje. Kiekvienas ratas turi po atskirą variklį, vien galiniams ratams tiekiama iki 1 MW galios.