Viršuliškėse kylantys „Skylum“ dangoraižiai taps pirmaisiais virtualiais daugiabučiais pasaulyje
„Virtuali ekonomika ir virtualus NT vis dar skamba kaip žaidimas, nes yra labai ankstyvoje savo vystymosi stadijoje. Tačiau tuo pat metu matome neįtikėtinai greitą šios rinkos augimą: investicijos į virtualų NT jau viršijo pusę milijardo JAV dolerių.
Padovanoti „Skylum“ projekto brėžinius sutikome, sulaukę prašymo tai padaryti iš startuolio įkūrėjo Tomo Naščišonio. Sprendimą priėmėme ilgai nesvarstę: esame jau subrendęs verslas, tad palaikyti ir padėti naujiems, pradedantiems startuoliams, siekiantiems inovuoti bei garsinti Vilnių, yra natūrali mūsų pareiga“, – sako „Omberg group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Agnė Belickaitė.
NT plėtotojas „Skylum“ brėžinius padovanojo virtualų projektą kuriančiam Didžiojoje Britanijoje veikiančiam lietuvių startuoliui „Crypto House Capital“.
„Nekilnojamojo turto perkėlimas į virtualų pasaulį naudojant NFT (Non fungible token) technologiją yra kita natūrali NT rinkos, vertos virš 326 trilijonų JAV dolerių, fazė. Šiuo projektu mes atveriame duris rinkos evoliucijai, remdamiesi geriausiomis šiuolaikinėmis tradicinės rinkos praktikomis, sujungiant jas su atsiradusia virtualia erdve“, – teigia „Crypto House Capital“ vadovas Tomas Naščišonis.
Virtualaus „Skylum“ pardavimus etapais pradėti planuojama jau pirmoje metų pusėje, o projektas „Sandbox“ metavisatoje statyti baigtas bus trečio ketvirčio metu. Dangoraižiai bus statomi ir kitose didžiosiose metavisatų platformose, tokiose kaip „Decentraland“, „Cryptovoxels“ ir kitos.
„Virtualus „Skylum“ bus kuriamas pasitelkiant naują, pasaulį užkariaujančią NFT (Non Fungible token) technologiją. Naudodami ją, suteiksime skaitmeniniams produktams tai, ko jie dabar neturi - autentiškumo įrodymą. Apie tai galima galvoti kaip apie skaitmeninį DNR arba įrašą duombazėje, patvirtinantį objekto autentiškumą.
Metavisatų populiarumas nuolat auga
Virtualios platformos, vadinamos metavisatomis, sparčiai populiarėja tarp visose srityse veikiančių tarptautinių verslų, virtualias parduotuves, galerijas ar net ištisus miestus kuria žinomi prekių ženklai, atlikėjai ir kultūros pasaulio atstovai, rašoma pranešime.
„Facebook“, „Dysney“, „Hyundai“, „Nike“, „Gucci“, „Coca Cola“, „Balenciaga“, „Wendy‘s“, „Microsoft“ – tai tik nedidelė dalis prekės ženklų, savo veiklą vystančių ir virtualiose metavisatose. Jose prekiaujama įvairiais virtualiais produktais, atidaromos virtualios parduotuvės, rengiami virtualūs koncertai, meno parodos.
Sparčiai auga ir virtualaus NT vystymas. „BrandEssence“ skelbia rinkos tyrimų išvadas, kad ši rinka, jau dabar viršijusi pusę milijardo, turėtų augti maždaug trečdaliu kasmet.
Metavisatose aktyviai perkami virtualios žemės sklypai, juose statomas ir parduodamas įvairus NT: galima net įsigyti vilą kartu su nuosava sala.