Per dvejus metus „Sony AI“ išmokė robotą žaisti „Gran Turismo Sport“ – populiarų ir tikrovišką automobilių lenktyninį žaidimą.
Iš pradžių dirbtinis intelektas, pavadintas „GT Sophy“, ngalėjo nugalėti geriausius pasaulio vairuotojus tik laiko važiavimuose, kai trasoje nebuvo kitų automobilių, tačiau prabėgus keliems mėnesiams už vairo „sėdintis“ robotas išmoko įveikti profesionalus ir rungtyniaudamas tarp daugybės virtualių lenktyninių automobilių.
„GT Sophy“ yra naujausias eksperimentas, kuris įrodo, kad dirbtinis intelektas gali laimėti tokius žaidimus kaip šachmatai ir „Go“ („Go“ – Kinijoje populiarus strateginis žaidimas). Tokie žaidimai ilgą laiką buvo laikomi sfera, kurioje žmogaus intelektas ir gebėjimas priimti sudėtingus sprendimus dar buvo pranašesnis už robotus.
Dirbtinis intelektas žmones įveikė ir klasikiniuose „Atari“ vaizdo žaidimuose, ir „Starcraft“ realaus laiko strateginiame žaidime.
Kaip ir didelėje dalyje kitų žaidimų, „Gran Turismo“ galima priimti neribotą kiekį taktinių sprendimų, taip pat yra imituojami fizikos dėsniai. Kaip CNET teigė patys įveikti profesionalūs vairuotojai, dirbtinis intelektas surado dar nematytų būdų vairuoti.
„Dirbtinis intelektas vairavo tokiu būdu, apie kokį mes net nebūtume pagalvoję“, – CNET komentuoja FIA Gran Turismo 2020 čempionas Takuma Miyazono. Profesionalaus žaidėjo teigimu, „GT Sophy“ strategija ir veiksmai buvo labai logiški.
Vienas iš didžiausių sunkumų buvo išsiaiškinti nerašytas automobilių lenktynių taisykles, pavyzdžiui, išvengti susidūrimų arba netinkamai „neužkirtinėjant“ kitų vairuotojų.
„Mes neįvertinome, kaip sudėtinga bus užprogramuoti sportiškumą, – „CNET“ sako „Sony AI“ direktorius Peteris Wurmanas. – Kad dirbtinis intelektas nebūtų pernelyg agresyvus ar pernelyg baikštus.“
„Sony AI“ vykdė simuliacijas daugiau nei 1000 „PlayStation 4“ konsolių.