Negalima vienareikšmiškai spręsti apie visus elektromobilius, kadangi nuo pirmųjų modelių smarkiai patobulėjusi elementų chemija, dizainas, akumuliatoriaus valdymo sistemos. Prieš dešimtmetį „Tesla“ turėjo kitokius akumuliatorius, nei išriedančios naujos.
Kodėl akumuliatorius apskritai nusidėvi? Vairuojant elektromobilį, akumuliatoriuje esantys teigiamą krūvį turintys ličio jonai per skystą elektrolitą keliauja iš vienos celės pusės – anodo – į kitą – katodą. Atvirkščiai vyksta eleketromobilį įkraunant – jonai grįžta į anodą. Paprasčiausias akumuliatoriaus nusidėvėjimo paaiškinimas: kai kurie jonai pakeliui įstringa, pvz., ant anodo arba katodo per daug baterijos krovimo-iškrovimo ciklų. Mažiau judančių jonų reiškia ir mažiau energijos.