„Vilimed“ direktorius mokslų daktaras Mantas Venslauskas sako, kad investicijos pirmiausia bus panaudotos pardavimų skatinimui, nes inovatyvus įrenginys jau yra sertifikuotas ir parengtas gamybai, jį jau galima užsakyti. Norėdami toliau plėtoti panašių produktų kūrimą ir sertifikavimą, „Vilimed“ siekia sustiprinti kapitalo bazę augindami pardavimo apimtis.
„Suprantame, kad fondas ir angelai yra tie, kurie padeda įsiūbuoti verslą, tačiau toliau mums teks augti patiems ir ieškoti investuotojų, kurie galėtų įgyvendinti planus, susijusius su naujomis rinkomis ir naujais įrenginiais“, – sako M. Venslauskas.
„CoInvest Capital“ vadovė Viktorija Vaitkevičienė sako, kad investuodami į sveikatos srities inovacijas Lietuvos verslo angelai ne tik prisideda prie patogesnės aplinkos kūrimo sergantiems, bet ir garsina Lietuvos vardą pasaulyje.
„Tai ne pirmoji mūsų investicija į „medtech“ segmentą, tačiau kaskart tai nauja patirtis. Lietuvoje sukurtos technologijos padeda žmonėms identifikuoti ir spręsti rimtas, apsunkinančias gyvenimą problemas, todėl džiaugiamės padėdami tokius sprendimus siūlyti kuo daugiau žmonių visame pasaulyje. „Vilimed“ išsiskiria dar ir tuo, kad jos steigėjai itin greitai įveikė sudėtingą kelią nuo idėjos iki naudojimui sertifikuoto gaminio nepritraukdami išorinio finansavimo. Linkime jiems sėkmės ir sparčios plėtos“, – sako V. Vaitkevičienė.
„Vilimed“ gaminamas terapinis įrenginys skirtas sumažinti rankų drebėjimą pacientams, sergantiems Esencialiniu tremoru arba Parkinsono liga. Šio į kamuoliuką panašaus įrenginio naudojimas padeda šiems žmonėms lengviau atlikti kasdienines užduotis – valgyti, gerti, rašyti, naudotis įvairiomis technologijomis. Į ranką paėmus ir joje keletą minučių palaikius „VILIM ball“ įrenginį mechaninis virpėjimas veikia nervinius ir raumeninius audinius rankoje, keičia nervinius signalus sklindančius tarp galvos smegenų žievės ir rankos ir taip padeda sumažinti rankų drebėjimą.
Įrenginys buvo pradėtas kurti 2017 metais, o sertifikuotas 2021 metais. Daugiausia įrenginių – apie 70 proc., – nuperka pirkėjai iš Europos Sąjungos šalių, apie 15 proc. – Artimųjų Rytų šalių pirkėjai, 10 proc. – pirkėjai iš JAV ir apie 5 proc. – pirkėjai iš Lietuvos.