Vienoje atnaujinto dirbtinio intelekto pokalbių roboto „Copilot“ demonstracijoje žmogus maisto prekių parduotuvėje klausė, kokią įkurtuvių dovaną nupirkti draugui. Po keleto atsakymų „Copilot“ garsiai pasakė: „Šiuo metu populiariausias yra itališkas alyvuogių aliejus. Aš renkuosi Toskanos.“

M. Suleymanas tikisi, kad „Copilot“, kuris pernai pradėjo veikti perpildytame dirbtinio intelekto pokalbių robotų, įskaitant „OpenAI“ „ChatGPT“ ir „Google“ „Gemini“, lauke, padarys didesnį įspūdį, rašo „Reuters“.

Dėl naujai sukurtų „Copilot“ balso galimybių jis atrodo daug aktyvesnis klausytojas, duodantis žodinius ženklus, tokius kaip „cool“ ir „huh“, sakė M. Suleymanas.

Jis pridūrė, kad vartotojai, kas mėnesį mokantys 20 JAV dolerių už „Copilot Pro“, gali pradėti bandyti funkciją „Think Deeper“, kuri padeda pagrįsti pasirinkimus, pavyzdžiui, ar persikelti į vieną ar kitą miestą.

Jis sakė, kad papildoma mokantiems abonentams skirta bandomoji funkcija „Copilot Vision“ prilygsta „skaitmeniniam nurodymui“ – vartotojai gali kalbėtis su dirbtiniu intelektu apie tai, ką mato „Microsoft Edge“ naršyklėje.

M. Suleymanas teigė, kad galiausiai „Copilot“ išmoks kontekstą iš vartotojų „Word“ dokumentų, „Windows“ darbalaukių ir net žaidimų konsolių, jei jie suteiks leidimą.

Paklaustas, ką apie bendrovės dirbtinio intelekto pastangas mano vienas iš „Microsoft“ įkūrėjų Billas Gatesas, M. Suleymanas atsakė, kad B. Gatesas džiaugiasi.

„Jis visada manęs klausia, kada „Copilot“ galės skaityti ir analizuoti jo elektroninius laiškus“, – sakė M. Suleymanas. „Mes ties tuo dirbame.“