Nuo šiol „Maybelline“ grožio programa „Microsoft Teams“ vartotojams leidžia greitai ir lengvai pagal savo asmeninį stilių prisitaikyti vieną iš 12 makiažų.
„Maybelline“ misija – kiekvienam suteikti pasitikėjimo savimi, kad žmogus galėtų išreikšti savo grožį. Ar dirbate bei bendraujate gyvai, ar virtualiai, gera savijauta gali padėti kuo geriau pasirodyti, – įsitikinusi Trisha Ayyagari, „Maybelline New York“ pasaulinio prekių ženklo prezidentė, – būtent todėl puoselėdami partnerystę su „Microsoft Teams“ drauge sukūrėme virtualų makiažą. Dabar net ir labai užimtą dieną galite pasidaryti makiažą vos vienu spustelėjimu. Tikimės, kad šiek tiek palengvinome žmonių gyvenimą.“
Inovacijos kūrėjai savo viziją vadina virtualiu makiažo krepšeliu, kurį sudaro visos būtinos skaitmeninės makiažo priemonės, padedančios sklandžiai įsilieti į vis labiau skaitmenizuotą pasaulį. Pasak kūrėjų, vartotojai ir vartotojos vienu spustelėjimu gali rinktis iš 12 makiažų, kad papildytų savo natūralią išvaizdą ir puikiai jaustųsi be didelių pastangų.
„Maybelline New York“ yra šios „L'Oreal“ grupei skirtos inovacijos pradininkė. Technologijų sprendimą palaiko „Modiface AI“ dirbtiniu intelektu pagrįsta programa, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su Geenos Davis institutu, siekiant užtikrinti įvairovę ir atstovauti plačiai populiacijai.
Šiuo projektu bendrovė siekia, kad vartotojai turėtų galimybę pasirinkti makiažą, kuris geriausiai atitinka jų virtualių susitikimų aplinką. Be to, jos ir jie gali pritaikyti sau įvairius makiažus, kurių kitu atveju galbūt neturėtų progos išbandyti.
Virtualūs makiažai visame pasaulyje dabar prieinami kaip „Teams“ vaizdo skambučių parinktis licencijuotiems „Teams“ vartotojams.