Kompanija teigė, kad bando paieškos funkciją, kuri į „ChatGPT“ produktą įtraukia realaus laiko informaciją ir leidžia robotui atsakyti į naudotojų klausimus pateikiant naujausią informaciją ir nuorodas.
Šiuo metu šia priemone gali naudotis ribotas naudotojų skaičius JAV. Tačiau tikimasi, kad galiausiai ji bus įtraukta į bendrovės „ChatGPT“ produktą, rašo BBC.
„OpenAI“, kurią remia „Microsoft“, neseniai pristatė daugybę įrankių, įskaitant kodavimo, vaizdo įrašų kūrimo, duomenų analizės ir vaizdų kūrimo įrankius.
Ji teigė, kad jos naudotojai taip pat galės užduoti naujajam paieškos įrankiui tolesnius klausimus po savo pirminių užklausų.
„Norint gauti atsakymus internete, gali prireikti daug pastangų, dažnai prireikia kelių bandymų, kad gautume tinkamus rezultatus“, – sakoma bendrovės pranešime.
„Manome, kad išplėtus mūsų modelių pokalbių galimybes realiuoju laiku gaunama informacija iš interneto, rasti tai, ko ieškote, gali būti greičiau ir paprasčiau.“
Analitikai jau seniai teigia, kad dirbtinio intelekto pokalbių robotai yra paieškos ateitis.
Šiuo metu tai yra labai pelningas verslas „Google“, kuri lenktyniauja, kad pridėtų savo pačių dirbtinio intelekto valdomų įrankių.
Po šio pranešimo patronuojančiosios bendrovės „Alphabet“ akcijos dieną baigė sumažėjusios beveik 3 proc.
Kitos dirbtinio intelekto bendrovės taip pat kuria paieškos produktus, tačiau „Google“ išlieka dominuojančiu žaidėju, užimančiu daugiau kaip 90 proc. pasaulinės rinkos.