„Prarasti prisijungimus galite ne tik pametę įrenginį, bet ir tiesiog juos pamiršę. Tačiau yra keletas paprastų būdų, kaip susigrąžinti paskyras patvirtinant savo tapatybę ar naudojant kitus įrenginius“, – pranešime spaudai teigia Mantas Užupis, „Tele2“ IT saugumo ekspertas.
„Facebook“ – norėdami atkurti savo paskyrą, privalote turėti prieigą prie el. pašto ar telefono numerio, kuriuo registravotės. Pirmiausia, „Facebook“ prisijungimo ekrane spustelėkite „Forgot Passwordt?“ (liet. „Pamiršote slaptažodį?“). Čia įvedę savo el. paštą arba numerį gausite unikalų kodą, kurį turėsite įrašyti į toliau rodomą laukelį. Jeigu neturite prieigos prie el. pašto paskyros ar telefono numerio, deja, tokiu būdu prieigos prie paskyros atgauti negalėsite.
Gera žinia, kad paskyrą galite atkurti ir su draugo pagalba: paprašykite, kad draugas per savo paskyrą atsidarytų jūsiškę ir spustelėtų tris taškelius, esančius po pasirinkimu „Message“ (liet. „Žinutė“). Čia jam reikės pasirinkti „Find support or report“ (liet. „Rasti pagalbą arba pranešti apie“) ir spustelėti „Something else“ (liet. „Kažkas kito“) bei „Recover this account“ (liet. „Atkurti šią paskyrą“). Toliau turėsite įvesti savo el. paštą ar telefono numerį, kur gausite autentifikavimo kodą. Įvedus jį atkūrimo formoje reikės įrašyti ir naują slaptažodį. Galiausiai, reikės pasirinkti, ar norite atsijungti nuo visų įrenginių – tai labai naudinga funkcija, jei galvojate, kad į jūsų paskyrą buvo įsilaužta.
„Instagram“ – platforma turi pažangių paskyros atkūrimo parinkčių, prieinamų iš mobiliosios programėlės. Susigrąžinti paskyrą galite net ir tuo atveju, jeigu neturite prieigos prie registracijos el. pašto ar telefono numerio. Pirmiausia, spustelėkite „Need more help?“ (liet. „Reikia daugiau pagalbos?“) – čia rasite parinktis, kuriomis galite atkurti paskyrą. Pasirinkite jums tinkamiausią ir būtinai užpildykite laukelį „Any additional details?“ (liet. „Turite papildomų detalių?“) su svarbia informacija. Kuo išsamiau paaiškinsite savo situaciją, tuo lengviau „Instagram“ darbuotojams bus lengviau sugrąžinti jūsų paskyrą.
Galite paskyros slaptažodį atstatyti ir iš svetainės – prisijungimo puslapyje spustelėkite dešinėje slaptažodžio laukelio pusėje esantį tekstą „Forgot“ (liet. „Pamiršau“). Iššokusiame ekrane nurodykite el. pašto adresą, telefono numerį arba vartotojo vardą. Atlikę šį veiksmą, gausite slaptažodžio atstatymo nuorodą. Naudodamiesi ekrane pateikiamomis instrukcijomis, kad pakeistumėte slaptažodį ir vėl prisijungtumėte prie paskyros.
„Google/Gmail“ – norėdami atkurti paskyrą, prisijunkite prie šios nuorodos https://accounts.google.com/signin/recovery ir ten įveskite savo el. pašto adresą. Spustelėkite „Forgot Password“ (liet. „Pamiršote slaptažodį?“) ir ten įveskite telefono numerį arba vardą ir pavardę, tada paspauskite „Next“ (liet. „Kitas“). Jeigu paskyroje esate pridėję kitą el. pašto adresą ar savo telefono numerį, į jį gausite patvirtinimo kodą, kurį turėsite suvesti, kad patvirtintumėte tapatybę. Jeigu nesate to padarę, turėsite atsakyti į keletą klausimų, kuriuos pasirinkote tada, kai tik susikūrėte paskyrą. Galiausiai, „Google“ paprašys sukurti naują stiprų paskyros slaptažodį.
„WhatsApp“ – jeigu pametėte telefoną arba jį pavogė, pirmiausia turite deaktyvuoti paskyrą prarastame įrenginyje. Tai galite padaryti užrakinę SIM kortelę – tam reikėtų kreiptis į savo tinklo paslaugų teikėją. Taip įrenginyje niekas kitas negalės peržiūrėti ar naudoti aplikacijos jūsų vardu. Tai galite padaryti ir susisiekdami el. paštu su „WhatsApp“ pagalba (angl. „Support“). Laiške įrašykite frazes „Stolen/lost“ (liet. „Pamesta/pavogta“) ir paprašykite deaktyvuoti paskyrą, nurodydami savo telefono numerį. Kitame telefone aktyvuokite „WhatsApp“ paskyrą naudodami naują SIM kortelę su senuoju telefono numeriu ir atkurkite duomenis iš atsarginių kopijų. Tai galite atlikti per 30 dienų, jei per šį laiką to nepadarysite, jūsų duomenys bus automatiškai ištrinti iš saugyklos.