„PewDiePie“ daugiausiai prenumeratorių turinčiu kūrėju buvo nuo pat 2013 metų rugpjūčio, jį išgarsino vaizdo įrašai, kuriuose jis reaguoja į kompiuterinius vaizdo žaidimus. 2019 metais jis buvo pirmasis, perkopęs 100 milijonų prenumeratorių kartelę.
Tačiau pramoginis kuriamas turinys bei filantropija „MrBeast“ leido šį mėnesį leido pasiekti 112 milijonų prenumeratorių kartelę. „Youtube“ nepateikia tikslaus šių kūrėjų prenumeratorių skaičiaus – tik milijonų tikslumu.
„MrBeast“ turi licencijuotą labdaros organizaciją, kuri veikia kaip maisto bankas JAV bendruomenėms. Taip pat jis su kitu jutūberiu Marku Roberiu organizavo tarptautines kampanijas „TeamSeas“ ir „TeamTrees“, skirtas aplinkosaugos problemoms spręsti. Pvz., „TeamTrees“ surinko 24 mln. dolerių, kad pasodintų 20 mln. medžių visame pasaulyje. Pats „PewDiePie“ projektui paaukojo beveik 70 tūkst. dolerių, rašo BBC.
„Turbūt pasaulyje nėra kito jutūberio, kuris taip gerai tai suprastu, kaip „MrBeast“. Viena yra sukurti linksmą vaizdo įrašą, tačiau užtikrinti, kad kiekviena vaizdo įrašo sekundė pritrauktų žiūrovą, yra labai sunku. O „MrBeast“ skaičia, kaip jis išlaiko žiūrovus, kiek vidutiniškai procentų įrašo peržiūri vidutinis vartotojas, kalba patys už save“, – teigė jis.
Jo nei kiek nestebino, kad „MrBeast“ tapo labiausiai prenumeruojamu „Youtube“ kūrėju.
Pats „PewDiePie“ anksčiau teigė manantis, kad „MrBeast“ jį neabejotinai pralenks.
Ir nors „MrBeast“ yra pats populiariausias pavienis kūrėjas, tai nėra daugiausiai prenumeratorių turintis kanalas.
Pirmoji vieta tenka Indijos muzikinių vaizdo įrašų leidybos įmonei „T-Series“, kuri turi daugiau nei 200 mln. prenumeratorių. 2018-aisiais metais „PewDiePie“ juokais įsitraukė į viešas varžytuves su „T-Series“ dėl aukščiausios pozicijos, tuomet „MrBeast“ jį parėmė, netgi pirkęs reklaminius stendus, raginančius žmones „PewDiePie“ prenumeruoti.