Kompanija, kuriai taip pat priklauso platforma „Instagram“, pažeidė įstatymus, pagal kuriuos draudžiama naudoti informaciją apie politines pažiūras, religinius įsitikinimus ir asmens lytinį gyvenimą, nebent atitinkamas asmuo aiškiai leidžia naudoti tokią informaciją, pridūrė Seulo Asmens informacijos apsaugos komisija.
Ji taip pat pridūrė, kad technologijų milžinė per feisbuko profilius rinko įslaptintą maždaug 980 000 Pietų Korėjos vartotojų informaciją.
Ją be kita ko sudarė duomenys apie asmens religinius įsitikinimus ir tai, ar jie turi tos pačios lyties partnerį.
Priežiūros komisija pranešė turinti įrodymų, kad „Meta“ šią informaciją perduodavo reklamuotojams ir kad ją dabar naudoja maždaug 4 000 reklamos agentūrų.
Meta „analizuodavo duomenis apie vartotojų elgseną, įskaitant jų pamėgtus puslapius ir feisbuke paspaustą reklamą“, kad kurtų ir vykdytų tikslinę reklamą, susijusią su tokiomis „jautriomis temomis“, kaip translyčių klausimai, homoseksualumas ir iš Šiaurės Korėjos pabėgę asmenys, nurodė pareigūnai.
Komisija antradienį paskelbė priėmusi sprendimą bendrovei „Meta“ skirti 21,6 mlrd. vonų (15,6 mln. JAV dolerių) baudą.
Ji pridūrė, kad „bendrovei taip pat buvo nurodyta suformuoti teisinį pagrindą įslaptintai informacijai tvarkyti, įdiegti saugumo priemonių ir operatyviai reaguoti į vartotojų prašymus leisti susipažinti su jų asmens duomenimis“.
Šis sprendimas yra „reikšmingas tuo, kad juo užtikrinama, jog paslaugas visame pasaulyje teikiantys užsienio operatoriai privalo vykdyti (Pietų Korėjos) Apsaugos įstatyme nustatytas prievoles, susijusias su įslaptintos informacijos tvarkymu“.