Milijonai rusų kasmet maistą užsisako per „Yandex.Eats“, per „Yandex.Music“ ar „Yandex.Live“ jie klausosi muzikos ir gauna video transliacijas. Tuo kompanija primena rusišką „Amazon.com“, „Google“ ir „Uber“ mišinį, palygino „Bloomberg“.

Iki praėjusio rudens „Yandex“ akcijų kainos vien kilo ir siekė istorines aukštumas. Kompanija vis kėlė savo pardavimų prognozes, investavo į elektroninę prekybą. O tada prasidėjo Rusijos invazija Ukrainoje.

Stiprios Vakarų sankcijos Rusijai reiškė labai greitas skyrybas su investuotojais ir partneriais. „Yandex“ akcijų kaina smigo žemyn, staiga iškilo skolų problemų, o generalinio direktoriaus pavaduotojas ir vykdomasis direktorius Tigranas Khudaverdyanas atsistatydino dėl jam asmeniškai ES pritaikytų sankcijų.

„Tai buvo staigus sustojimas. Dar praėjusį mėnesį analitikai gyrė „Yandex“ už stiprius praėjusių metų rezultatus. Khudaverdyanas džiaugėsi, kad „Yandex“ atliko 2,4 milijardo taksi pervežimų 2021 metais, pasiekė 12 milijono „Yandex.Plus“ prenumeratorių ir plėtėsi už Rusijos“, – rašo „Bloomberg“.

Dalintis
Nuomonės