„Tesla“ paprašė tiekėjų atitinkamai pasiruošti dviženkliam „Model Y“ gamybos padidinimui Šanchajaus gamykloje, sakė vienas iš žmonių, kuris atsisakė būti įvardytas, nes planas nėra viešas, rašo „Reuters“.
Į „Reuters“ prašymą pateikti komentarą „Tesla“ iš karto neatsakė.
Nebuvo aišku, kaip „Tesla“ padidins gamybą gamykloje, kuri laukia leidimo plėstis 70 hektarų ploto buvusioje žemės ūkio paskirties žemėje. Sausio-birželio mėn. ji jau užfiksavo 6 proc. didesnį nei pernai vidaus ir užsienio „Model 3“ pristatymų skaičių, kurį paskatino pernai pristatyta atnaujinta versija.
2020 m. „Tesla“ išleido „Model Y“ ir jį atnaujina pagal projektą, pavadintą „Juniper“, anksčiau pranešė „Reuters“. Šiame variante bus penkios sėdimos vietos ir jis bus pradėtas gaminti 2025 m. pradžioje, o ne šiais metais, kaip planuota iš pradžių, sakė antrasis asmuo.
Šešias vietas turinčio varianto įtraukimas pabrėžia vietinių konkurentų spaudimą Kinijoje, o JAV „Tesla“ pirmenybę teikia savaeigėms technologijoms ir robotų taksi kūrimui.
Šie konkurentai šiemet pristatė bent keturis „Model Y“ konkurentus, įskaitant „ Onvo L60“ iš „Nio“ ir „7X“ iš „Zeekr“, kurių interjeras erdvesnis, o kainos mažesnės nei flagmanų modelių.
„Model Y“ yra geriausiai parduodamas automobilis Kinijoje tarp visų galios tipų – sausio-birželio mėn. parduota 207 800 automobilių, nors BYD sedanas „Seagull“ jį vejasi.
„Tesla“ tikisi, kad trečiąjį ketvirtį dėl spartaus augimo mažesniuose miestuose jos bendri pardavimai Kinijoje padidės, nors gegužės mėn. atleidžiant darbuotojus visame pasaulyje ji sumažino savo pardavimų personalą, nurodydama, kad pelningumas pagerėjo.
Pardavimus taip pat gali paskatinti iki metų pabaigos Kinijoje planuojama įdiegti visiško savarankiško vairavimo funkcija.
JAV Tesla parduoda septynvietį „Model Y“, tačiau dėl ankštos trečiosios eilės jis būtų nepopuliarus Kinijoje, teigė žmonės.
„Joje neužtenka vietos net dideliam šuniui“, – sakė vienas iš žmonių.