Po penkerius metus trukusio bylinėjimosi pasiūlytame grupės ieškinio susitarime „Apple“ nepripažino padariusi jokių pažeidimų. Vietoj to susitarime kalbama apie „netyčinius“ „Siri“ aktyvavimus, kurie įvyko po to, kai 2014 m. buvo įdiegta funkcija „Hey, Siri“, kai įrašai akivaizdžiai buvo daromi vartotojams nepasakius skatinamųjų žodžių „Hey, Siri“.
Kartais „Siri“ „netyčia“ įsijungdavo, kaip „The Guardian“ pasakojo pranešėjas, kai pakėlus „Apple Watch“ laikrodį būdavo užfiksuojama kalba. Vienintelė užuomina, kurią naudotojai, atrodo, turėjo apie tariamą „Siri“ šnipinėjimą, buvo bauginančiai tikslios tikslinės reklamos, pasirodžiusios po to, kai jie ką tik kalbėjo apie konkrečius daiktus, rašo arstechnica.com.
Šiuo metu nežinoma, kiek klientų nukentėjo, tačiau jei susitarimas bus patvirtintas, technologijų milžinė pasiūlė iki 20 JAV dolerių (daugiau nei 19 eurų) už kiekvieną įrenginį, kuriame įjungta „Siri“, visiems klientams, kurie pirko įrenginius nuo 2014 m. rugsėjo 17 d. iki 2024 m. gruodžio 31 d. Tai apima „iPhone“, „iPad“, „Apple Watch“, „MacBook“, „HomePods“, „iPod touch“ ir „Apple“ televizorius, pažymima taikos sutartyje. Kiekvienas klientas gali pateikti pretenzijas dėl ne daugiau kaip penkių įrenginių.
Šiuo metu posėdis, kuriame gali būti patvirtintas susitarimas, numatytas vasario 14 d. Jei susitarimas bus patvirtintas, „Apple“ išsiųs pranešimus visiems nukentėjusiems klientams. Sudarius taikos sutartį klientai gali ne tik gauti piniginę kompensaciją, bet ir užsitikrinti, kad jų privatūs telefono skambučiai bus visam laikui ištrinti.
„Google“ taip pat susiduria su panašiu ieškiniu dėl savo balso asistentės, rašė Reuters. Šio ieškinio laimėjimas gali turėti įtakos visiems, kurie maždaug nuo 2016 m. gegužės 18 d. iki šiandien įsigijo „Google“ išmaniuosius namų garsiakalbius „Google Home“, „Home Mini“ ir „Home Max“, išmaniuosius ekranus „Google Nest Hub“ ir „Nest Hub Max“ bei išmaniuosius telefonus „Pixel“. Šis teisminis ginčas greičiausiai nebus išspręstas iki šio rudens.