Pasak Emilijos Dadonaitės, „Bolt Market“ vadovės Lietuvoje, užsakymų srautas šventinėmis dienomis parduotuvėse išauga kelis kartus. Dar svarbiau, kad tokiu būdu pritraukiama ir naujų klientų. Nedirbant didiesiems prekybos tinklams, gyventojai ieško alternatyvų ir primą kartą išbando pristatymą iš tamsiųjų parduotuvių, rašoma pranešime spaudai.
„Per praėjusias šv. Kalėdas turėjome vos vieną parduotuvę ir mūsų paslauga buvo mažiau žinoma, tačiau jau balandį, per šv. Velykas, pajutome visą didmiesčių potencialą. Žmonės išbandė jiems neįprastą apsipirkimą, kai mieste, rodos, niekas nedirba, o vėliau dauguma grįžo pas mus apsipirkti jau įprastomis darbo valandomis“, – sako E. Dadonaitė.
Anot jos, nors šiuo metu keturias tamsiasias parduotuvės valdantis tinklas negali lygintis su didžiųjų prekybos tinklų investicijomis į rinkodarą, šventinės prekybos pavyzdys rodo, kad pakviesti pirmajam apsipirkimui reikia išties nedaug: žinutė apie neįprastą alternatyvą sklinda iš lūpų į lūpas, o pradėti apsipirkimą padeda tinkamai optimizuoti paieškos varikliai (angl. – SEO).
Užsakymų srautą iliustruoja ir kurjerių užimtumas. Nors tamsiąsias parduotuves aptarnauja tie patys kurjeriai, kaip ir tūkstančius restoranų „Bolt Food“ platformoje, šventinėmis dienomis „Bolt Market“ užsakymai gali sudaryti net 25–30 proc.
„Mūsų verslo modelis veikia taip, kad darbo jėgos naudojame mažiau – daug procesų virtualūs, neturime prekybos salės, kurjerius pasitelkiame tik gavę užsakymą. Tai leidžia dirbti efektyviai, net ir ilgesnį darbo laiką”, – akcentuoja E. Dadonaitė. Ji čia pat priduria, kad vidutiniškai vienoje tamsiojoje parduotuvėje dirba du darbuotojai, o su intensyviu srautu visiškai susitvarko vos keturi žmonės.
Gruodžio 24-26 bei 31 dienomis, o taip pat sausio 1-ąją, „Bolt Market“ parduotuvės Smolensko ir Ukmergės gatvėse Vilniuje bei Savanorių pr. Kaune dirbs nuo 9 val. ryto iki 1 val. nakties, o parduotuvė Kalvarijų g. Vilniuje valanda ilgiau – iki 2 val. nakties.