Savaitgalį E. Muskas padidino pradinius apribojimus, praneša BBC.

Nors daugelis „Twitter“ naudotojų pranešė, kad sekmadienį apribojimų nebematė, kai kurie teigė, kad pirmadienį, slenkant socialiniame tinkle, vėl pasirodė pranešimas „viršyta normos riba“.

2022 m. spalį „Twitter“ perėmęs E. Muskas anksčiau yra sakęs, kad jam nepatinka, jog dirbtinio intelekto įmonės naudoja „Twitter“ duomenis savo dideliems kalbos modeliams mokyti.

Savaitgalį atlikus platformos pakeitimus, joje buvo nustatytas pradinis 600 žinučių limitas nepatikrintiems „Twitter“ naudotojams, kurie nemoka už platformos prenumeratą, tačiau šeštadienio vakarą E. Muskas sakė, kad šis limitas buvo padidintas iki 1 tūkst. žinučių.

Jis kol kas nepateikė atnaujintos informacijos, ar šie apribojimai ir toliau liks galioti.

Įdomu tai, kad po šio apribojimo „Twitter“ konkurentė „Bluesky“ šeštadienį patyrė rekordiškai didelį srautą, praneša CNBC.

„Bluesky“ yra naujai kuriama tekstinė socialinės žiniasklaidos svetainė, kurią remia vienas iš „Twitter“ įkūrėjų Jackas Dorsey.

Įmonė, kuri vis dar yra tik kviestinės beta versijos etape, turėjo laikinai sustabdyti registraciją platformoje, nes sprendė su padidėjusiu srautu susijusias problemas.

„Bluesky“

Iki šių metų balandžio pabaigos „Bluesky“ pasiekė daugiau nei 50 tūkst. naudotojų, kaip nurodoma jos interneto svetainėje.

Atsakydamas į naudotojo pranešimą apie svetainės funkcijų problemas, šeštadienio rytą tviteryje E. Muskas teigė, kad „Twitter“ nustatė šias priemones dėl „itin didelio duomenų nuskaitymo“.

Šis procesas yra pagrindinis turinio ir informacijos rinkimo iš interneto platformų metodas, kurio metu iš svetainių išgaunami duomenys, dažnai labai dideliu mastu, kad jie būtų prieinami ir skaitomi vietiniais formatais, pavyzdžiui, skaičiuoklėje.

„Beveik visos įmonės, užsiimančios dirbtiniu intelektu, nuo pradedančiųjų įmonių iki didžiausių korporacijų Žemėje, iškrapštinėjo didžiulius duomenų kiekius“, – savo tviteryje pridūrė E. Muskas.

„Gana nemalonu, kai tenka skubiai įjungti daugybę serverių vien tam, kad palengvintume kažkokio dirbtinio intelekto startuolio skandalingą vertinimą.“

Elonas Muskas

Duomenų mokslininkė ir buvusi „Twitter“ darbuotoja Rumman Chowdhury BBC sakė, kad neaišku, ar dirbtinio intelekto organizacijos rinko duomenis iš „Twitter“, tačiau užsiminė, kad pokyčius galėjo lemti finansiniai klausimai.

„Atvirai kalbant, manau, kad taip yra dėl to, jog jis neapmoka savo sąskaitų... ir bando sumažinti savo išlaidas“, – sakė ji.

Australijos projektų valdymo įmonė JAV teismui pateikė ieškinį prieš „Twitter“, reikalaudama sumokėti apie 1 mln. australų dolerių kaupiamųjų išmokų dėl tariamo sąskaitų neapmokėjimo už keturiose šalyse atliktus darbus, rodo teismo dokumentai.

Gegužę buvusi viešųjų ryšių įmonė Niujorko teismui pateikė ieškinį, kuriame teigė, kad „Twitter“ neapmokėjo sąskaitų, o šių metų pradžioje JAV konsultacinė įmonė „Innisfree M&A Inc“ pateikė ieškinį, reikalaudama apie 1,9 mln. dolerių, už, jos teigimu, neapmokėtas sąskaitas po to, kai ji konsultavo „Twitter“ dėl to, kad ją įsigijo E. Muskas.

Elonas Muskas

Įsigijęs „Twitter“, E. Muskas daugiausia dėmesio skyrė sąnaudoms mažinti – atleido pusę darbuotojų ir įdiegė prenumeratos paslaugą, kurią teikiant už mėnesinį mokestį galima gauti geidžiamą „patikrintas“ ženkliuką.

Atrodo, kad platformoje, kurioje reikia įsitraukimo, pranešimų ribojimas eina priešinga kryptimi. Tai „labai kraštutinė ir precedento neturinti taktika“, sakė R. Chowdhury.

Iš „Twitter“ pasitraukė reklamuotojai, susirūpinę dėl E. Musko požiūrio į turinio moderavimo taisykles, o tai paveikė jos pajamas.

Balandį kalbėdamas su BBC, E. Muskas teigė, kad dabar bendrovė „maždaug pasiekė pusiausvyrą“, ir tvirtino, kad dauguma reklamuotojų grįžo.

Su apribojimais susidūrė kai kurie žurnalistai, kurie naudojasi „Twitter“, kad rastų informacijos tiesioginiams reportažams rengti ir istorijoms tikrinti.

„The Independent“ vyriausioji tarptautinė korespondentė Bel Trew tviteryje rašė, kad dėl apribojimų, kiek tviterio žinučių ji gali perskaityti platformoje, ji „visiškai pasimetė“, kai sekmadienį turėjo rengti reportažus.

„Twitter“

O JAV Baltimorės miesto reporteris po šaudynių, per kurias žuvo du žmonės ir dar 28 buvo sužeisti, negalėjo peržiūrėti vietinio policijos departamento „Twitter“ paskyros tviterio žinučių.

Gavusieji pranešimus „viršyta normos riba“ nustatė, kad jie taikomi visoms paskyroms, įskaitant tas, kuriose realiuoju laiku skelbiama informacija apie ekstremalias situacijas, oro pavojus ir stichines nelaimes.

BBC kreipėsi į „Twitter“, prašydama paaiškinimo, ir gavo automatinį pranešimą, kuriame buvo pavaizduotas „kakučio“ emoji.