Tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – pasirodo, lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.

Sraute atsiras reklamų

Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje.

Pasak J. Talačkienės, „TikTok“ savo reklamos galimybes Europoje pradėjo testuoti dar 2020 metais. Reklaminį turinį platformoje jau galėjo matyti Lenkijos, Prancūzijos, Vokietijos, Belgijos, Austrijos, Danijos ir kitų šalių gyventojai.

„Lietuvoje iki dabar galimybės reklamuotis „TikTok“ nebuvo. Tai reiškia, kad perjunginėdami vaizdo įrašus, naudotojai mato tik kūrėjų sukurtą turinį. Jau visai netrukus šį turinį papildys ir reklamos – tarp vaizdo įrašų pasirodys ir įvairias prekes ar paslaugas reklamuojantis turinys. Tai atrodys panašiai, kaip lankantis „Facebook“ ar „Instagram“, kurių sraute taip pat yra reklaminio turinio“, – paaiškina J. Talačkienė.

Jurgita Talačkienė

Statistikos tinklalapio „Statista“ šių metų duomenimis, visame pasaulyje „TikTok“ platforma reguliariai naudojasi apie 1,5 milijardo žmonių. Tai viena daugiausiai vartotojų turinčių socialinių platformų. „Tele2“ šiemet atliktas socialinių tinklų tyrimas parodė, kad Lietuvoje „TikTok“ įvairiu dažnumu naudojasi 35 proc. gyventojų.

Kaip teigia „Bitės Profas“ Karolis Špiliauskas, programėlė „TikTok“ pripažinta populiariausia pasaulyje.

„Ši platforma itin populiari ir Lietuvoje – čia jos vartojimas ypač paspartėjo karantino metu, lietuviai ją aktyviausiai naudoja vėlų vakarą. Dabar programėlė patenka į populiariausių Lietuvos vaizdo įrašų platformų penketuką“, – sako jis.

Padės pasiekti jauną auditoriją

J. Talačkienės teigimu, šis pokytis turės įtakos ir programėlės naudotojams, ir verslams. Pastariesiems tokiu būdu taps lengviau pasiekti jaunosios kartos auditoriją, kuri kitais socialiniais tinklais naudojasi rečiau.

„Iki šiol pasiekti jaunimą „TikTok“ platformoje buvo galima tik sukūrus prekės ženklo profilį ir įkeliant savo organinį turinį be galimybės reklamuotis. Tai taps galimybe verslams didinti savo klientų bazę, komunikuoti su tikrai suinteresuotais vartotojais, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti rezultatus“, – sako J. Talačkienė.

„TikTok“

„TikTok“ programėlės naudotojams reklamos gali padėti atrasti prekių ir paslaugų, atitinkančių pomėgius. Platformos algoritmas įvertina, kokį turinį žmogus labiausiai mėgsta ir pagal tai priskiria personalizuotas reklamas.

„Nors gali atrodyti, kad reklamos tik erzina, iš tiesų Lietuvos gyventojams jos aktualios. Mūsų atliktas tyrimas parodė, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar net dažniau“, – pastebi J. Talačkienė.