„Siekiame ne tik teikti kokybiškas paslaugas mūsų klientams, bet ir nuolat ieškome tvarių sprendimų tose srityse, kur mūsų daromas poveikis – didžiausias. Šis įvertinimas rodo, kad einame gera linkme ir motyvuoja toliau siekti ambicingų tikslų“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Paskelbtame tvarumo reitinge „Tele2“ užėmė pirmąją vietą tarp telekomunikacijų paslaugų tiekėjų. Bendrame reitinge „Tele2“ buvo vienintelė telekomunikacijų sektoriaus įmonė, patekusi tarp 20 tvariausių bendrovių Lietuvoje.

Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vertino šalies gyventojai. Respondentų skaičius parenkamas priklausomai nuo šalies dydžio, bet yra ne mažesnis kaip 1000 žmonių.

Įvairiose industrijose veikiančios įmonės tyrimui atrenkamos vertinant užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Pasak „Sustainable Brand Inde“, šie kriterijai leidžia išskirti prekių ženklus, kuriuos gyventojai dažniausiai sutinka kasdienybėje. Į tyrimą šiemet buvo įtrauktos 85-ios Lietuvos įmonės.

Trečius metus iš eilės Lietuvoje atliekamas tyrimas parodo, kaip skirtingą prekių ženklų arba verslų tvarumo strategiją bei atliekamus veiksmus vertina vartotojai. Reitingo kūrėjų atlikta apklausa išryškino Lietuvos gyventojų susirūpinimą tvarumu.

Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „Sustainable Brand Inde“ tvarumo indeksą matuoja nuo 2011 metų. Reitingas rodo, kaip tvarumo politika įmonėje veikia prekių ženklus ir jų komunikaciją bei kokią įtaką turi verslo plėtrai. Reitingas apima 8 šalis, kuriose analizuojami 1500 prekių ženklų iš daugiau nei 35 sektorių, o tyrime dalyvauja beveik 70 tūkst. vartotojų.