SIM valdymas leis klientams iš keleivio sėdynės persėsti už vairo ir perimti savo ryšio kontrolę patiems. Mobiliojo ryšio plano keitimą, kredito limito didinimą ar SIM kortelės aktyvavimą jie galės atlikti visiškai savarankiškai ir bet kuriuo paros metu. Tikime, kad kadaise kaip įdomus eksperimentas gimęs savitarnos kanalas taps nauju verslo klientų aptarnavimo standartu“, – sako „Telia“ verslo sprendimų padalinio vadovas Aurimas Žlibinas.

Jis pažymi, kad savarankiškas SIM ūkio valdymas didina veiklos efektyvumą, kontrolę ir padeda taupyti veiklos sąnaudas.

Paslaugos atsiradimą inicijavo klientas


Pasak A. Žlibino, bendrovę ir verslo klientų sistemas jungiantis „SIM API“ yra ganėtinai netipiškas produktas, nes poreikis jam atėjo iš kliento. Savotiška paslaugos autore tapo į bendrovę kreipusis didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti „Girtekos“ įmonių grupė, kuri paprašė suteikti prieigą prie vidinių ryšio bendrovės sistemų ir taip padėti suvaldyti beveik 12 tūkstančių turimų abonentų.

„Tūkstančių telefono numerių valdymas reikalavo didelio įsitraukimo tiek iš mūsų, tiek iš jų pusės, todėl ilgainiui pradėjome ieškoti sprendimų, leidžiančių padidinti procesų efektyvumą. Tai daryti papildomai pastūmėjo ir logistikos rinkos specifika – keisti planus neretai prireikdavo naktį ir savaitgaliais, jau pasibaigus mobiliojo ryšio operatoriaus verslo vadybininkų darbo laikui. Taip sumažinome ir klaidos galimybes, kad telefono numeris bus priskirtas ne tam asmeniui, o reikalui esant, automatiškai galime abonentą ir sustabdyti“ – kalbėjo „Girteka“ IT grupės vadovas Tadas Tamošaitis.

Pasak T. Tamošaičio, vien kortelių išdavimui ir blokavimui sutapomos vieno darbuotojų dviejų savaičių darbo laikas.

Plačios panaudojimo galimybės


Pagrindinis SIM kortelių valdymo suteikiamas pranašumas – galimybė patiems klientams būti dar lankstesniems ir greitesniems. Organizacijai suteikus įrankius, kuriuos iki šiol turėjo tik pats operatorius, ji įgalinama savo ryšio paslaugas kontroliuoti geriau, nei tai gali daryti ryšio bendrovė, ir į įvairias situacijas reaguoti ne joms įvykus, o realiu laiku.

„Pavyzdžiui, SIM savitarnos platforma leidžia abonentų duomenis sugeneruoti vienu mygtuko paspaudimu ir ją matyti iškart. Taip atsiranda galimybė greitai pastebėti išaugusias tam tikrų telefono numerių išlaidas bei nedelsiant imtis su tuo susijusių veiksmų. Ataskaitoje išvydus, kad į komandiruotę išvykęs darbuotojas piktnaudžiauja tarptinkliniu ryšiu, naudodamas jį ne darbo reikmėms, internetą užsienyje galima užblokuoti. Tuo metu kompanijos vadybininkams pradėjus dažniau telefonu bendrauti su užsienio partneriais ir jų kreditui priartėjus prie viršutinės ribos, per „SIM API“ galima pakelti limitus išvengiant nesklandumų ir nepatogumų. Nuosavas kanalas taip pat leidžia darbuotojams sukonfigūruoti arba išjungti APN bei atlikti daug kitų įprastai operatoriaus klientui neprieinamų veiksmų“, – praktinius pavyzdžius pateikia A. Žlibinas.

Kita vertus, ekspertas pabrėžia, jog „SIM API“ nėra standartizuota paslauga ir ji dažnai kuriama individualiai pagal kiekvieno kliento išsakytus poreikius. Vienoms įmonėms pakanka naujų SIM kortelių aktyvavimo ar keitimo galimybių, o kitoms priešingai – labiau rūpi einamosios sąskaitos valdymas.