„Per daugiau nei mėnesį, kai „Telia“ įjungė nemokamą ryšį tarp Lietuvos ir Ukrainos, už suteiktas paslaugas Ukrainos operatoriams pervedėme daugiau nei 200 tūkstančių eurų. Suprantame, kad ryšys su artimaisiais ir draugais karo siaubiamoje Ukrainoje žmonėms išlieka itin svarbus, todėl klientams Lietuvoje toliau jį teiksime už savikainą, o simbolinis mokestis bus skirtas padengti tarptinklinio ryšio paslaugas Ukrainos operatoriams“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.

Nuo balandžio 1 dienos „Telia“ visiems savo klientams Lietuvoje kompensuos 80 proc. skambučių ir SMS kainos. Pavyzdžiui, mobiliojo ryšio paslaugų klientams standartiškai skambutis į Ukrainą kainuotų 0,968 Eur/min., o pritaikius kompensaciją jis kainuos 0,194 Eur/min.; SMS žinutės kaina vietoje esamų 0,38 Eur/vnt. kainuos 0,076 Eur/vnt. Laidinio ryšio paslaugų klientams skambutis į Ukrainą vietoje 0,52 Eur/min. kainuos 0,104 Eur/min.

D. Karpovič pabrėžia, kad „Telia“ iš šių paslaugų ir toliau neuždirbs nei cento. Visas pajamas, gautas už skambučius ir SMS iš Lietuvos į Ukrainą, „Telia“ perves operatoriams Ukrainoje, kurie paslaugas teikia itin sudėtingomis sąlygomis, Rusijai tęsiant puolimą šioje šalyje.

Tuo tarpu Ukrainoje esantys „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugų klientai visą balandžio mėnesį galės skambinti, siųsti SMS į lietuviškus ir ukrainietiškus numerius bei naršyti mobiliajame internete be jokių papildomų mokesčių.

Nauja kainodara balandžio mėnesį galios visiems „Telia“ privatiems ir verslo klientams, įskaitant išankstinio mokėjimo paslaugų „Ežys“ ir „Extra“ vartotojus.