Nuo lapkričio visi „Telia“ planai turės bent minimalų duomenų kiekį – atsisakoma tų planų, kurie nesuteikia mobiliųjų duomenų arba suteikia jų labai minimaliai. Kiti planai nesikeis. Ankstesnių planų turėtojai apie pokytį informuojami individualiai elektroniniu paštu.
„Kiekvienam klientui galėsime pasiūlyti jo poreikius labiausiai atitinkantį planą. Kainos skirtumas tarp senųjų planų be duomenų ir su ribotomis minutėmis keičiant juos į naujuosius planus su neribotais pokalbiais ir bent minimaliu duomenų kiekiu bus tik 1 – 2 eurais daugiau, tačiau naudos jie neabejotinai duos gerokai daugiau. Na, o tiems atvejams, kai žmonės nori savo išlaidas planuoti iš anksto, visada yra galimybė naudoti „Ežio“ pokalbių planus, jų kainos yra nuo 2,9 per mėnesį“, – paaiškina „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis.
Bendrovė planus ir sutartis su klientais atnaujina kas kelerius metus, taip peržiūrint ir atsižvelgiant į pasikeitusias verslo sąnaudas, vartotojų poreikį bei technologinę pažangą. Be kuriuo atveju, apie kainų pokyčius klientai informuojami iš anksto, kad galėtų pasirinkti jiems tinkamas paslaugų apimtis, rašoma įmonės komentare.
„Mobiliųjų duomenų augimas „Telia“ tinkle pastaraisiais metais augo po 20-30 procentų kasmet, dar didesnis šuolis prognozuojamas įsibėgėjant 5G technologijai. Suomijos pavyzdys rodo, kad su 5G duomenų kiekis kasmet didėja mažiausiai 40 procentų. Todėl natūralu, kad visa rinka, įskaitant „Telia“, juda didesnių planų link. Absoliučiai didžioji dalis šiuo metų parduodamų telefonų yra išmanieji ir vien techniniam operacinių sistemų bei programėlių veikimui reikalingas minimalus duomenų kiekis. Atsiranda vis daugiau kasdienių elektroninių paslaugų, kurioms taip pat yra reikalingi mobilieji duomenys: sąskaitų apmokėjimas, prisijungimas prie sveikatos sistemų, registravo sistemų ir kita. Tad bent minimalus duomenų kiekis šiandien yra jau būtinybė“, – argumentuoja A. Stasiulaitis.
Šiuo metu populiariausi bendrovės planai yra „Mobilus 5 GB“ ir „Mobilus 10 GB“, daugėja klientų, besirenkančių ir daugiau duomenų siūlančius planus.
Įmonė nekomentavo, kaip galėtų keistis paslaugų kainos ateityje, kainas lemia trečiosios šalys, energijos kainos, investicijos ir daug kitų kintamųjų.
„Esame labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, kurioje kainodarą lemia labai kompleksiškų dalių sumą. Ji priklauso nuo konkretaus operatoriaus verslo efektyvumo, turimų sutarčių, paslaugų spektro ir kompetencijų. Tačiau „Telia“ savo kainodarą visų pirma grindžia klientams suteikiama verte, o apie jokius ateities kainų pokyčius negalime kalbėti dėl konkurencijos reguliavimo“, – paaiškino A. Stasiulaitis.