Apie tai pranešta praėjus dienai po to, kai apie panašų žingsnį paskelbė „Facebook“ savininkė „Meta“.
Ši vaizdo įrašų dalijimosi platforma yra įtraukta į „labai didelių“ internetinių platformų, kurios turi laikytis naujajame bloko Skaitmeninių paslaugų akte (SPA) numatytų griežtesnių taisyklių, sąrašą. Jame esančios įmonės turi mokėti mokesčius Europos Komisijai (EK), kad būtų galima finansuoti SPA vykdymą.
Tačiau „TikTok“ nurodė, kad prieštarauja mokesčio apskaičiavimo metodui, nors patvirtino, jog sumokėjo pinigų sumą, kurios buvo laukiama praėjusiais metais.
„Mes nesutinkame su šiuo mokesčiu ir apeliuojame dėl daugybės priežasčių, įskaitant tai, kad apskaičiuojant bendrą sumą naudojami trūkumų turintys trečiųjų šalių atlikti mūsų mėnesinio aktyvių vartotojų skaičiaus vertinimai“, – pranešime cituojamas „TikTok“ atstovas.
„TikTok“ pernai teigė, kad kiekvieną mėnesį ES turi vidutiniškai po 125 mln. aktyvių vartotojų.
SPA įstatymas įpareigoja platformas labiau stengtis prižiūrėti internete talpinamą turinį ir reikalauja imtis daugiau veiksmų, kad būtų galima apsaugoti internete apsiperkančius žmones nuo sukčiavimo.
EK pažymėjo, kad visos į jos „labai didelių“ platformų sąrašą įtrauktos bendrovės sumokėjo mokesčius, kurių buvo laukiama iki praėjusių metų pabaigos.
Komisijos atstovas sakė, kad mokestis apskaičiuojamas „proporcingai teikiamų paslaugų mastui“, kurį parodo ES vartotojų skaičiai, ir taip pat neviršija bendrų lubų, nustatytų ties 0,05 proc. metinių pasaulinių grynųjų pajamų riba.
„Meta“ trečiadienį pareiškė, kad nesutinka su mokesčių skaičiavimo metodu.
SPA praėjusiais metais įsigaliojo didžiausioms bendrovėms ir nuo 2024 m. vasario 17 d. bus taikomas visoms įmonėms.
ES taip pat gresia teisiniai internetinių mažmenininkų „Amazon“ ir „Zalando“ iššūkiai, nes šios įmonės nesutinka su tuo, kad buvo pripažintos „labai didelėmis“ platformomis.