„TikTok“ teigia, kad kuria „specialią erdvę“ nuotraukoms, rašo BBC.
Kai kurie naudotojai gavo pranešimus, kad jų nuotraukų įrašai bus bendrinami naujoje programėlėje „TikTok Notes“, nebent jie to atsisakys.
„Siekdami nuolat tobulinti „TikTok“ patirtį, ieškome būdų, kaip suteikti mūsų bendruomenei galimybę kurti ir dalytis savo kūryba naudojant nuotraukas tam skirtoje erdvėje“, – „TechCrunch“ sakė „TikTok“ atstovas spaudai.
Tai naujausias pavyzdys, kai socialinės žiniasklaidos įmonės imituoja viena kitos produktus – 2020 m. „Instagram“ pristatė į „TikTok“ panašią vaizdo įrašų priemonę „Reels“.
„Kopijavimo fenomenas siautėja visose socialinės žiniasklaidos platformose“, – BBC sakė Mike’as Proulxas, analizės bendrovės „Forrester“ tyrimų direktorius.
Jis pridūrė, kad gerai atliktos kopijavimo funkcijos „atsiperka“, ir pateikė pavyzdį, kai „Instagram“ nukopijavo „Snapchat“ funkciją „Stories“.
Tačiau jis pabrėžė, kad panašus „Twitter“ žingsnis baigėsi nesėkme, todėl sėkmės garantijos nėra.
„TikTok“ dar nepatvirtino naujosios programėlės išleidimo datos.