„Tinder“ savininkas teigia, kad nuo liepos iki rugsėjo mokamų pažinčių programėlės prenumeratų skaičius visame pasaulyje išaugo 7 procentais.
Bendrovė „Match Group“, kuriai taip pat priklauso „Hinge“ ir „OkCupid“, teigė, kad per ketvirtį bendri pardavimai išaugo iki 810 mln.
Tačiau ji įspėjo, kad pasaulio ekonomikos sulėtėjimas pradeda daryti įtaką.
Ji teigė, kad prastesnės ekonominės sąlygos ypač neigiamai veikia tokius prekių ženklus kaip „Plenty of Fish“, kurie yra skirti mažesnes pajamas gaunantiems žmonėms, o žmonės pradėjo mažiau pirkti programėlėse jos platformose.
Vienos populiariausių pasaulyje pažinčių programėlių „Tinder“ pardavimai ir vartotojų skaičius per tris mėnesius iki rugsėjo augo.
Įmonė, siūlanti nemokamą savo paslaugos versiją, teigė, kad jai padėjo sugrįžusi funkcija, leidžianti naudotojams „perbraukti į dešinę ir į kairę“.
Iš viso „Match“ turi apie 100 mln. aktyvių naudotojų, iš kurių didelę dalį sudaro „Tinder“.
Tačiau, nors pažinčių programėlės prenumeratų skaičius išaugo, „Tinder“ naudotojai mažiau išleidžia vienkartinėms funkcijoms, tokioms kaip „Super Like“ ir „Boosts“, kurios padidina profilio matomumą.
Be to, „Match“ prognozuoja, kad per paskutinius tris šių metų mėnesius „Tinder“ pajamų augimas nesikeis.
Apskritai „Match“, kuri tikina, kad jos programėlėmis naudojasi šimtai milijonų žmonių, teigė, kad per ketvirtį visame pasaulyje turėjo 16,5 mln. mokančių klientų savo prekės ženkluose.
Per tris mėnesius iki liepos šis skaičius padidėjo nuo 16,3 mln., nors daugiausia klientų padaugėjo ne pagrindinėse JAV ir Europos rinkose, kur jų skaičius iš tikrųjų šiek tiek sumažėjo.
Po to, kai „Tinder“ patyrė sunkumų dėl kelių vadovybės pasikeitimų, įskaitant tai, kad rugpjūtį, nepraėjus nė metams, iš darbo pasitraukė vyriausioji vykdomoji direktorė Renate Nyborg.
Bendrovė „Match“ pranešė, kad toliau ieško naujo programėlės vadovo. Ji taip pat sakė, kad daugiausia dėmesio skiria „Tinder“ naudotojų patirties gerinimui, ypač moterims, po to, kai programėlė susidūrė su tikrinimu dėl prievartinio bendravimo šioje paslaugoje.
„Match“ rezultatai paskelbti po to, kai kelios technologijų milžinės patyrė smūgį dėl pasaulio ekonomikos lėtėjimo.
Praėjusią savaitę „Apple“ ir „Amazon“ įspėjo, kad kenčia jų pardavimai, nes vartotojai mažina savo išlaidas.
Abi bendrovės teigė, kad didėjančios pragyvenimo išlaidos mažina vartotojų perkamąją galią.
Tuo tarpu „Facebook“ savininkės „Meta“ akcijos praėjusią savaitę nukrito daugiau kaip 20 proc. po to, kai buvo paskelbti nepalankūs technologijų milžinės rezultatai.
„Match“ akcijos, kurių vertė šiais metais buvo silpna, antradienį, po paskelbtų rezultatų, pakilo 16 procentų.