Bendrovė teigia mananti, kad „struktūrizuotas mišrus metodas“ yra veiksmingiausias, o žmonės, gyvenantys ne toliau kaip 80 km nuo biuro, turėtų mažiausiai du kartus per savaitę dirbti biure.

Tai naujausias „Zoom“ bandymas sugrąžinti darbuotojus į biurus.

Tarp įmonių, sumažinusių nuotolinio darbo dienų skaičių, yra „Amazon“ ir „Disney“.

Apklausos rodo, kad darbuotojai vis dar laikosi nuostatos, jog gali kiek nori dirbti iš namų.

Remiantis Stanfordo universiteto mokslininkų ir kitų tyrėjų apklausa, kuri nuo pandemijos pradžios kas mėnesį atliekama JAV, kur yra „Zoom“ būstinė, liepą apie 12 proc. darbuotojų dirbo visiškai nuotoliniu būdu, o dar 29 proc. – mišriu būdu.

„Zoom“

Tai panašu į šių metų pradžioje Jungtinės Karalystės Nacionalinio statistikos biuro užfiksuotus modelius.

Ankstesni Stanfordo komandos tyrimai parodė, kad nuotolinis darbas labiau paplitęs angliakalbių šalyse ir žymiai mažiau paplitęs Azijoje ir Europoje.

Prieš pandemiją JAV iš namų dirbtų dienų dalis sudarė tik apie 5 proc. Visame pasaulyje darbuotojai nuolat pageidauja lankstesnių darbo sąlygų, nei darbdaviai laiko optimaliomis.

Vienu metu „Zoom“ teigė, kad darbuotojai galės dirbti nuotoliniu būdu neribotą laiką.

Dabar technologijų bendrovė sako, kad naujoji politika bus pradėta taikyti rugsėjo mėnesį.

Ji teigia, kad ir toliau „samdys geriausius talentus, nepriklausomai nuo jų buvimo vietos“. Sausio pabaigoje bendrovėje dirbo apie 8,4 tūkst. žmonių, iš kurių daugiau nei pusė buvo įsikūrę JAV.

Apie 200 žmonių šiuo metu dirba „Zoom“ Jungtinėje Karalystėje, kur yra ką tik atidarytas naujas biuras Londone.

„Zoom“ teigia, kad naujoji politika suteiks bendrovei „geresnes galimybes išnaudoti savo technologijas, toliau diegti naujoves ir padėti savo klientams visame pasaulyje“.

„Zoom“

„Mes ir toliau naudosime „Zoom“ platformą, kad mūsų darbuotojai palaikytų ryšį ir efektyviai dirbtų“, – sakė „Zoom“.

2022 m. rugsėjį tik apie 1 proc. bendrovės darbuotojų nuolat dirbo biure, 75 proc. dirbo nuotoliniu būdu, o likusieji – mišriu būdu, tuo metu rašė „Wall Street Journal“.

Tačiau „Zoom“ patiria vis didesnį spaudimą, nes nuotolinio darbo plėtra skatina konkurentus, tokius kaip „Microsoft“, atnaujinti savo vaizdo paslaugų pasiūlymus.

Po pandemijos bendrovės augimas smarkiai sulėtėjo. Šių metų pradžioje ji paskelbė, kad atleidžia 15 proc. darbuotojų, o aukščiausio lygio vadovams bus gerokai sumažintas darbo užmokestis.