„Meta“ pajamos šiemet antrą ketvirtį sudarė 28,8 milijardo dolerių ir buvo 1 procentu mažesnės, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu. Įmonės pelnas krito kur kas aštriau – per metus susitraukė 36 procentų, ir ketvirčio pelnas buvo 6,7 mlrd. dolerių.
Kompanija informavo investuotojus, kad vidutinė vienos reklamos kaina socialiniame tinkle sumažėjo 14 procentų, ir tai sukėlė nerimo – dėl ekonominių problemų mažėja reklamos paklausa.
Net ir vartotojų mažėja. Feisbuko programėlėje pirmą ketvirtį buvo 2,934 milijardo aktyvių vartotojų, palyginimui, prieš metus buvo 2,936 milijardo, rašo CNN.
„Meta“ vadovas Markas Zuckerbergas teigia, kad nuosmukio buvo tikėtasi. Jis kritimą priskyrė interneto apribojimams, susijusiems su karu Ukrainoje.