Daugiau nei dešimtmetį SEB banke dirbanti V. Sakalauskaitė teigė, kad jos kasdienis darbas yra rūpintis mobiliąja programėle, ką SEB banko klientai turi savo mobiliajame telefone, o pagrindinis tikslas – užtikrinti sklandų kasdienių jos paslaugų veikimą. Tiesa, pašnekovė pabrėžė, kad prie šio tikslo įgyvendinimo prisideda daugiau nei 15 žmonių komanda, kurios atstovai dirba visose trijose Baltijos šalyse.
Darbas nuo pirmųjų žingsnių
V. Sakalauskaitė pasakojo, kad prie komandos prisijungė tuomet, kai programėlė žengė pirmuosius savo žingsnius, o su ja dirbančią komandą sudarė gerokai mažiau žmonių. Pašnekovė pasakojo, kad laikui bėgant tiek įdirbio, tiek dirbančiųjų daugėjo, tačiau dabar, tik pasižiūrėjus atgal ir įvertinus, koks rezultatas buvo pradžioje, ir koks jis dabar, pasidaro aišku, koks kelias buvo nueitas.