Daugiau nei dešimtmetį SEB banke dirbanti V. Sakalauskaitė teigė, kad jos kasdienis darbas yra rūpintis mobiliąja programėle, ką SEB banko klientai turi savo mobiliajame telefone, o pagrindinis tikslas – užtikrinti sklandų kasdienių jos paslaugų veikimą. Tiesa, pašnekovė pabrėžė, kad prie šio tikslo įgyvendinimo prisideda daugiau nei 15 žmonių komanda, kurios atstovai dirba visose trijose Baltijos šalyse.

Darbas nuo pirmųjų žingsnių

V. Sakalauskaitė pasakojo, kad prie komandos prisijungė tuomet, kai programėlė žengė pirmuosius savo žingsnius, o su ja dirbančią komandą sudarė gerokai mažiau žmonių. Pašnekovė pasakojo, kad laikui bėgant tiek įdirbio, tiek dirbančiųjų daugėjo, tačiau dabar, tik pasižiūrėjus atgal ir įvertinus, koks rezultatas buvo pradžioje, ir koks jis dabar, pasidaro aišku, koks kelias buvo nueitas.

„Žmonės vis daugiau dalykų daro tiek nuotoliniu būdu, tiek mobiliuoju telefonu programėlėse. Jaučiame ir poreikį, ir klientų norą kuo daugiau ir patogiau naudotis programėlėmis, todėl turim nuolat keistis, tobulėti, būti ir saugūs, ir patogūs tuo pačiu metu, kas bankui yra labai svarbu“, – aiškino V. Sakalauskaitė.