„Watalook“ taikosi į daugiau kaip 100 mlrd. Eur siekiančią Europos grožio industrijos rinką. Šiemet aplikacijoje jau atlikta 3 kartus daugiau grožio paslaugų užsakymų nei 2021 m., kurių bendra vertė siekia 11 mln. eurų. Platforma besinaudojančių specialistų skaičius per 2022 m. augo taip pat 3 kartus.
„Prieš kiek daugiau nei metus gautą 1 mln. dolerių investiciją panaudojome produkto ir komandos plėtros strategijai, taip pat ir paties produkto tobulinimui. Vienas pagrindinių tikslų ir iššūkių buvo atrasti ir užtikrinti mokių vartotojų konversijos sistemą, kurią galėtume sėkmingai panaudoti agresyvesnei plėtrai. Pastarąjį laikotarpį šis konversijos rodiklis viršija 60 proc., o tai iliustruoja sistemingą komandos darbą bei „Watalook“ kuriamo produkto potencialą ir poreikį rinkoje“, – sako vienas „Watalook“ įkūrėjų ir vadovas Klaudijus Ambrožas.
Pagrindiniais šio etapo investuotojais tapo „byFounders“ (Danija) ir „Practica Capital“ (Lietuva) fondai, prie jų prisijungė „Crosspring“ (Olandija), „Motieka Investment Fund“ (Lietuva) fondai ir verslo angelai.
Pasak „Watalook“ bendraįkūrėjo Justo Vitėno, artimiausiuose planuose – reikšmingas platformos finansinių operacijų infrastruktūros praplėtimas, kuris leis vartotojams paprastai ir greitai atlikti įvairius finansinius veiksmus neišeinant iš „Watalook“ aplinkos. „Šiuo metu savo produktui ruošiame fintech integraciją, po kurios ženkliai prasiplės mūsų siūlomų finansinių operacijų spektras“, – priduria Justas Vitėnas.
„Watalook“ savo vartotojams – įvairių grožio sričių specialistams ir darbo vietas nuomojantiems grožio salonams – suteikia galimybę automatizuoti paslaugų registracijas bei atsiskaitymus, siųsti automatinius priminimus ir pateikti visą svarbią informaciją apie savo teikiamas paslaugas vienoje vietoje. Pagrindinės „Watalook“ veiklos rinkos šiuo metu yra Lietuva, Didžioji Britanija, JAV ir Norvegija.