„TechHub Demo Day #4” renginio metu 12 perspektyviausių komandų prisistatė investuotojams, o 5 geriausiai programoje pasirodę startuoliai apdovanoti vertinais prizais – kelialapiais į pasirinktus akceleratorius bei komandiruotes užsienyje.
Vartotojo patirties gerinimas
Startuolis „Olie“ sprendžia brangaus, sudėtingo ir daug laiko reikalaujančio naudotojo patyrimo, geriau žinomo anglišku terminu „User Experience“ arba „UX“ kūrimo problemą.
Patogios, aiškiai suprantamos ir intuityviai naudojamos programėlės ar tinklalapio konstravimas šiandien smarkiai padidina produkto kūrimo išlaidas, prailgina laikotarpį iki paleidimo, o pasiekti kokybišką ir patogų vartotojui naudoti rezultatą vis vien sudėtinga. Tad startuolis sukūrė dirbtiniu intelektu grįstą naudotojo patyrimo valdymo sistemą, kuri leidžia programinę įrangą kuriančioms įmonėms išbandyti savo gaminius pasirinktoje rinkoje greičiau, pigiau ir tiksliau.
„Po studijų Danijoje išvykus į Honkongą teko iš arti pažinti, kiek trūkumų turi ši sritis. Kadangi turėjau plačias žinias vartotojo patyrimo lauke, pradėjau galvoti, kaip šį procesą būtų galima supaprastinti. Nuo tada praėjo jau keletas metų, šiandien jau turime pirmąjį klientą, o artimiausias mūsų tikslas – prisitraukti dar kelis klientus, išplėsti testuotojų bazę ir automatizuoti procesus, tam ieškome 300 tūkst. EUR investicijos“,– pasakoja startuolio bendraįkūrėja Kaja Elena Brilė.
Studentai – korepetitoriai
Startuolis „Corepetitus“ sprendžia augantį korepetitorių poreikį pasitelkdamas neseniai mokyklą baigusius studentus. Pasak platformos įkūrėjų, studentai yra puikūs korepetitoriai – išmano visų 12 metų kursą, supranta, kaip jaunatviškai išdėstyti mokomąjį dalyką kitiems mokiniams. Nuo panašių platformų ši išsiskiria nuodugnia korepetitorių atranka – vedami darbo pokalbiai, vertinami studentų akademiniai pasiekimai, bendravimo įgūdžiai.
„Korepetitoriams, prisijungiantiems prie „Corepetitus“, platforma suteikia mokymų, pavyzdinių pamokų galimybę, mokomąją medžiagą, suranda mokinius ir suorganizuoja susitikimų laiką, o norint mokyti patirtis nereikalinga. Studentai taip pat nuolat bendrauja su kitais korepetitoriais, dalinasi įžvalgomis ir žiniomis“,– pasakoja startuolio bendraįkūrėjas Tadas Jonaitis. Šiuo metu prie startuolio prisijungę beveik 200 bent 10 valandų per savaitę mokančių studentų. Tolimesnei plėtrai „Corepetitus“ ieško 300 tūkst. EUR investicijos.
Laiškai vaikams
Intensyvus ekranų naudojimas paveikė vaikų gebėjimą susikaupti, todėl net ir skaitant ilgesnį tekstą jiems darosi sunku išlaikyti dėmesį. Taip teigia startuolio „Letry“ kūrėja Eglė Merkytė, šią problemą sprendžianti siųsdama vaikams popierinius laiškus, kuriuose jiems įkandama apimtimi rašo svarbiomis temomis – apie įsimylėjimą, pasitikėjimą savimi, pinigus, lytinį brendimą. Pasak jos, pagrindinis „Letry“ išskirtinumas – kokybiškas ir suasmenintas turinys.
„Pastebėjome, kad vaikus labai domina realus pasaulis, bet tėvams ir mokytojams būna sunku dalykus paaiškinti paprastai“,– pastebi Eglė Merkytė. „Letry“ pirmuosius klientus pritraukė gruodžio mėnesį, siųsdama laiškus apie švenčių tradicijas. „Dabar ieškome rinkodaros specialisto, kuriam kaip ir mums rūpėtų, kad kuo daugiau vaikų pažintų šį pasaulį per jiems pritaikytą kokybišką turinį jų pašto dėžutėje.”
Inovacija klientų aptarnavime
Įvairiuose tinklalapiuose naršantiems klientams susidūrus su problemomis reikalinga momentinė pagalba. Todėl startuolis „Obseto“ sukūrė įrankį, kurio dėka iškilus problemai klientų aptarnavimo agentai gali realiu laiku matyti kliento naršyklę, ją valdyti ir susirašinėti su klientu. Kadangi viskas atliekama naudojant tik naršyklę, tam klientui nereikalingos jokios papildomos programos, o jam kilusi problema gali būti sutvarkyta nedelsiant. „Obseto“ šiuo metu taip pat vysto galimybę integruoti ir skambučio su specialistu funkciją.
„Idėja sukurti tokį įrankį kilo dirbant – atliekant klientų užklausų analizę. Pastebėjau, kad kai kuriose kompanijose dažnai reikia pasidalinti ekranu, susiskambinti, tad pradėjau domėtis, kokios naršyklių galimybės tai padaryti realiu laiku. Startuolį pradėjome vystyti 2020 metais, jauturime 650 EUR mėnesinių pasikartojančių pajamų”,– pasakoja startuolio įkūrėjas Dovydas Steponavičius. „Obseto“ šiuo metu ieško 75 tūkst. EUR investicijos plėtrai.
Prekių personalizavimas
Dažnas prekės ženklas sprendžia dilemą – kaip išsiskirti iš panašias ar tokias pat prekes siūlančių verslų? Startuolis „QRTIDO“ sukūrė papildoma realybe pagrystą platformą, leidžiančią prekės ženklams ir jų klientams personalizuoti prekes ir suteikti joms papildomą reikšmę. „QRTIDO“ tam naudoja QR kodą, kuris atspausdinamas ant prekių pakuočių, o jį nuskenavus galima įkelti trumpą vaizdo įrašą. Tai padaryti gali tiek, pavyzdžiui, kavinių darbuotojai, norintys palinkėti „skanaus“ klientui, ar žmogus, nupirkęs dovaną artimajam, nuskenavęs ant pakuotės esantį kodą ir įrašęs sveikinimą.
„Pirminė idėja buvo naudoti QR kodą ant kapų, kad žmonės galėtų jį nuskenavę pamatyti informaciją apie palaidotą žmogų. Tačiau vėliau pagalvojome, kad tą patį principą galima panaudoti įvairiais būdais – dovanų dėžutėms, maistui, kuponams, net, pavyzdžiui, baldų surinkimo knygutėms“,– sako startuolio bendraįkūrėjas Darius Žutautas. Šiuo metu startuolis ieško 200 tūkst. EUR investicijos sistemos užbaigimui, pardavimams ir rinkodarai.
Startuolis „QRTIDO“ taip pat gavo „LitBAN“ įsteigtą papildomą prizą – galimybę be atrankos prisistatyti investuotojams jų kasmėnesiniame renginyje.
Startuolius vertino inovacijų eksportų ir investuotojų komisija – „LitBAN“ valdybos narys Martynas Kandzeras, „Delta Biosciences“ bendraįkūrėjas Dominykas Milašius, „70V” partneris ir „TechHub” mentorius Gytenis Galkis „Hostinger International“ augimo produktų vadovas Andrius Putna, „Change Ventures“ vyresnioji partnerė Gabrielė Poteliūnaitė ir „Startup Wise Guys“ investicijų portfelio vadovas Marijus Andrijauskas.