„Oberlo“ ilgus metus buvo populiarus tarp interneto prekybininkų, naudojančių „Shopify“ platformą: tai leidžia paprastai įtraukti produktus į savo parduotuvę ir parduoti juos tiesiogiai iš „Aliexpress“ tūkstančių Kinijos tiekėjų. Programėlėje buvo siūlomas milžiniškas produktų asortimentas mažomis kainomis. Tačiau programa nebeprieinama nuo gegužės 12-os dienos, pardavėjai jos nebegali parsisiųsti, o įmonės pavadinimas Lietuvoje tądien pakeistas.Apie tai, kad „Shopify“ išjungia „Oberlo“ prekybos įskiepį, pranešė ecommercenews.eu.
„Oberlo“ programėlė nebeprieinama, o vietoje to „Shopify“ siūlo kitą sprendimą, pavadintą „DSers“. Esami vartotojai dar gali naudotis „Oberlo“ iki birželio 15 dienos, po to programa bus ištrinta, o istoriniai duomenys bus prarasti.
„Oberlo“ yra viena pirmųjų Lietuvos startuolių stambių sėkmės istorijų, pavertusių jos kūrėjus milijonieriais – 2017 metais įmonę „Shopify“ nupirko už 15 mln. dolerių. Iki tol „Oberlo“ didžiausi akcininkai buvo Andrius Šlimas ir Tomas Šlimas, kiti bendraįkūrėjai ir darbuotojai.