Startuolio vystoma platforma išsprendžia papildomų naudų darbuotojams paieškos, pirkimo ir sąskaitų administravimo problemą bei siūlo patogų įrankį, kurio pagalba darbuotojai patys gali išsirinkti norimas paslaugas iš atviro tarptautinio partnerių tinklo, rašoma pranešime spaudai
„Per pastaruosius du mėnesius startuolyje įvyko daug pokyčių – ne tik pritraukėme antrąją investiciją, bet ir 10 kartų išauginome platformos naudotojų skaičių, dvigubai išauginome komandą, įsikėlėme į naujus namus, tapome tarptautiniu verslu – veikiame net 18 pasaulio šalių, pradėjome megzti partnerystes su užsienio tiekėjais, kurių paslaugomis ar produktais gali mėgautis mūsų klientai“,– pasakoja startuolio įkūrėja Irma Bučinskaitė.
Startuolis veikia kaip tarpininkas tarp darbdavių ir naudas teikiančių partnerių visame pasaulyje – įmonės darbuotojai pagal iš anksto darbdavio numatytą biudžetą išsirenka jiems patinkančias naudas iš tiekėjų, o „benme“ administruoja visus procesus ir darbdaviui pateikia vieną sąskaitą už visas per sutartą laikotarpį darbuotojų įsigytas naudas. Kaip pasakoja I. Bučinskaitė, sprendimą galima pritaikyti labai universaliai, net nuo dovanų darbuotojams, iki komunikavimo su jais, tad startuolio vystymas tikrai ne baigtinis, rašoma pranešime spaudai.
„Šis startuolis gimė iš didelio poreikio – kaip rodo statistika, 45 proc. visų darbdavių susiduria su sunkumais formuodami darbuotojų motyvacinį paketą, o net 60 proc. darbuotojų jį vertina tik kaip iš dalies sėkmingą. Tai reiškia, kad darbuotojai nėra patenkinti darbdavių siūlomomis naudomis. Šiais laikais, kai jaučiamas itin didelis kvalifikuotų ir nekvalifikuotų darbuotojų trūkumas, personalizuotas ir pagal realų darbuotojų poreikį formuojamas naudų krepšelis gali padėti juos pritraukti bei išlaikyti“,– sako I. Bučinskaitė.
Šiuo metu „benme“ toliau vysto produktą, augina komandą, didina klientų ir partnerių skaičių, tobulina vidinius procesus. Tuo siekiama išlaikyti stabilų startuolio augimą. Netolimoje ateityje startuolis ketina orientuotis į produkto plėtrą užsienio rinkose, alternatyvių pardavimų kanalų stiprinimą, prekės ženklo žinomumo didinimą.
Pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria komanda – valstybės paskatų ir mokesčių lengvatų trūkumas. „Mums padeda tik investicijų fondai arba privatūs investuotojai, todėl didžiausi iššūkiai yra verslo pradžioje, kuomet kartu konkuruojame su išsivysčiusiais verslais dėl darbuotojų samdymo ar perviliojimo, negalėdami ankstyvoje stadijoje jiems pasiūlyti konkurencingo atlyginimo ar kitų papildomų naudų. Todėl visada ieškome būdų, kurie leistų sukurti pridėtinę vertę darbuotojams ir kol kas džiaugiamės, kad buriame aukšto lygio komandą“, – pasakoja startuolio įkūrėja.
Pasak I. Bučinskaitės, investicijų pritraukimo bei startuolio vystymo procese pagrindus sudėti padėjo dalyvavimas startuoliams skirtose programose: „Techhub“ pre-akceleratorius buvo mūsų įmonės tramplinas, programos dėka mus pastebėjo europinis „Startup Wise Guys“ investicijų fondas, nuo pre-akceleratoriaus pradžios iki dabar bendraujame su mentoriais, programoje buvo įgytos pirmosios žinios, patikrinta startuolio idėja. Visa tai tik dar labiau skatino tikėti šiuo produktu ir vystyti jį toliau.“