Tuo tikslu Google pristatė antrąją slapukų ir vartotojų asmeninės informacijos valdymo įrankio versiją – Consent Mode V2.
1) Kas yra Sutikimo rėžimas V2 (Consent Mode V2)?
Primename, kad Consent Mode valdymo įrankiai, tokie kaip CookieBot, OneTrust ir pan. įgalina tinklapius dalintis su Google informacija, kuri pagal atitinkamus slapukų nustatymus gali būti panaudota analitiniais, reklamos ar personalizacijos tikslais.
2023 m. lapkričio mėnesį Google pristatė Consent Mode V2, kuris yra atnaujinta/papildyta prieš tai buvusio Consent Mode versija.
Nuo 2024 m. kovo 1 d. Consent Mode V2 tampa privalomu visiems tinklapiams, kurie naudojasi Google produktais, tokiais kaip Google Ads, Google Play ir pan.
2) Esminiai Consent Mode V2 funkcionalumai:
Google pridėjo du papildomus sutikimo parametrus prie jau turėtų dviejų (analytics_storage ir ad_storage), kad užtikrintų vartotojų specifinių sutikimų palaikymą, siunčiant duomenis į Google:
ad_user_data: duodamas sutikimas siųsti vartotojo duomenis į Google reklamos rodymo tikslais.
ad_personalization: duodamas sutikimas reklamos personalizavimo tikslais, pvz. retargeting reklamai.
3) Consent Mode V2 diegimas – labiau reikalavimas negu pasirinkimas
Skaitmeninių rinkų įstatymas (Digital Marketing Act), kurio privalo laikytis Google ir Consent Mode V2 yra glaudžiai susiję, kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą ir duomenų privatumo reguliavimą. Šis įstatymas reikalauja tokioms kompanijoms kaip Google gauti aiškius vartotojų sutikimus rinkti bei naudoti asmeninę Europos Ekonominės Bendrijos piliečių informaciją.
Siekdama atitikti naujausius šio įstatymo reikalavimus Google atnaujino savo Consent Mode įrankį ir padarė jį privalomu visiems reklamuotojams, norintiems toliau naudotis Google Ads įrankio funkcijomis, tokiomis kaip retargeting ir automatizuotomis optimizacijų galimybėmis (auto-bidding).
Neįdiegus Consent Mode V2 nuo 2024 m. kovo 1d. jokia informacija apie naujus Europos Ekonominės Bendrijos piliečius, apsilankiusius jūsų tinklapyje, nebus surenkama ir panaudojama Google Ads ir GA4 platformose. Tai turės esminių neigiamų padarinių reklamos efektyvumui, reklamos strategijų įgyvendinimui ir pan.
4) Ką jums reikia daryti?
– Jeigu jūsų svetainėje yra įdiegtas vienas iš Google patvirtintų Consent Management valdymo įrankių, pvz. CookieBot, tuomet jums nieko daryti nereikia – pakeitimai bus automatiškai įdiegti ir užtikrins atitikimą naujiesiems reikalavimams.
– Jeigu jūsų svetainėje nėra įdiegtas vienas iš Google patvirtintų sutikimo valdymo įrankių, tuomet rekomenduojame kreiptis į vieną iš Google CMP (sutikimų valdymo platformos) partnerių. Jų sąrašą galite rasti čia. -
– Jeigu pasirinksite savarankiškai užtikrinti atitikimą naujiems reikalavimams, galite vadovautis Google pateikta dokumentacija, kurią rasite čia.