Toliau augs vartotojų aptarnavimo svarba. Prekės ženklai vis daugiau dėmesio turės skirti bendravimui su vartotojais, užklausų valdymu. Standartinės žinutės: „dėkojame, informaciją rasite mūsų interneto puslapyje“, taps nemenku iššūkių prekės ženklams, kurie į savo valdomus kanalus žiūri ne integruotai. „Facebook“ ar „LinkedIn“ pagalba vartotojai sieks sužinoti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, užpildyti reikiamą forma, patenkinti galutinius norus, ne tik sužinoti informaciją kaip tai padaryti kituose, ne socialinės medijos kanaluose.

Vartotojai vis daugiau atsigręš į rekomendacijas. Ne paslaptis, kad ir šiuo metu rinkodaristo „nirvana“, ar siekiamybė – teigiami vartotojų atsiliepimai apie produktus ir paslaugas (world of mouth). Jų svarba tik augs, tad jeigu savo „Facebook“ puslapyje esate paslėpę „ratings and reviews“ sekciją, metas pagalvoti apie jos panaudojimą. Tradiciniai įrašai „prieš ir po“ produkto panaudojimo, teigiami įvertinimai vizualuose ar kitose turinio formose, video su produktų apžvalgomis, turėtų būti fokusas. „Facebook“ ir toliau žada skirti dėmesį paieškos tobulinimui, tad pirmosios vartotojo interakcijos radus jūsų prekės ženklą, turėtų rodyti teigiamas klientų patirtis.

Turinio kokybė. Kiekvieni metai negailestingai mažina vartotojo laiką, kurį jis praleidžia žiūrėdamas į jūsų įrašą. 2017 metai ne išimtis, JAV socialinės medijos ekspertai jau dabar teigia, kad sužavėti ir pritraukti vartotoją prekės ženklas turi nulį sekundžių. Šiuo atveju prekės ženklų išmokti receptai, t.y. judantys, krutantys GIF, nuotraukų prezentacijos, 360 nuotraukos nebus pakankami, kad būtų užkariautos vartotojų širdys. Dėl augančių reklamos investicijų į „Instagram“, „Facebook“ vartotojai vis išrankiau žvelgia į turinį ir kuo toliau, tuo daugiau naudosis savo galia riboti jų netenkinančias reklamas tiesiog išjungdami, kas jiems nepatinka. Taigi, prekės ženklai turės permąstyti ne tik savo naudojamas turinio formas, tačiau ir teikiamą naudą vartotojui. Įrašas nevažiuoja? „Uždėkim kelis eurus ir žinutę paskleisime“, – požiūris, kuris netiks 2017 metams.

Skirtingų socialinių tinklų augimas. Kai kalbame apie socialinę mediją, dažnai mintys sukasi tik apie „Facebook“. Tiesa, nemaža dalis prekės ženklų jau įsisavinę „LinkedIn“, „Instagram“, tačiau rinkodaros kampanijoje šie kanalai dar neatlieka pagrindinio vaidmens. Kitais metais pastarosios platformos tik augs, o šalia jų jaunimo auditorijoje vis didesnis dėmesys žadamas „Snap“ (buvęs „Snapchat“). Prekės ženklai, kurie vis dar bijo įsikurti kituose, ne „Facebook“ kanaluose, turėtų keisti požiūri iš „galvos skausmas, nes daugiau darbo“, į „didesnės galimybės ir skirtingų auditorijų pasiekiamumas“. Skirtingų platformų naudojimas atneš didesnį suvokimą ir kaip dirbti su „Facebook“ auditorija. Pvz., vizualinei komunikacijai didžiulę įtaką daro „Instagram“. Šio kanalo nesuvokimas kiša koją ir „Facebook“ valdymui. Patrauklios nuotraukos, greitai naudojami filtrai, nuotraukų korekcija „and bangos“, tad ir prekės ženklams teks pasitempti ir nebetraukti vizualų iš „Shutterstock“ bazės ar 2012 metų archyvo.