Prizai įteikti penktadienį Vilniuje vykusiame žurnalistų ir komunikacijos specialistų renginyje „Paparazzi 2022“, kurį jau septynioliktą kartą organizavo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“.
Renginio metu „Paparazzi“ nominacijomis įvertinti svarbiausi pastarųjų dvejų metų įvykiai, reiškiniai ir žmonės Lietuvos žiniasklaidoje.
Kaip teigia „Publicum“ įkūrėjas ir vadovas Ričardas Jarmalavičius, nominacija „Už atsakomybę“ skirta Delfi.lt už visuomenę vienijančią veiklą pastaraisiais iššūkių metais - nuo „Atsakingo požiūrio“, „Tvarios Lietuvos“ projektų iki melagienų demaskavimo, kitos svarbios veiklos.
Tuo tarpu K. Pocytės tiesioginiai reportažai iš praėjusiais metais visuomenę sudrebinusių riaušių, kitų karštų įvykių pelnė „Paparazzi“ apdovanojimą „Už žurnalistiką“.
Forume specialiu prizu buvo įvertinta ir Interneto žiniasklaidos asociacija, kuriai priklausantys Delfi.lt ir kiti naujienų portalai, prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, išjungė komentarus po aktualijomis, taip siekdami užkirsti kelią galimam dezinformacijos plitimui.
Pasak R. Jarmalavičiaus, tradiciniu tapęs „Paparazzi“ renginys sudaro unikalią galimybę skirtingų kartų ir skirtingų redakcijų žurnalistams bent kartą per metus susitikti neformalioje aplinkoje. Pernai pirmą kartą istorijoje renginys nevyko dėl pandemijos.
„Publicum“ vadovas prieš tapdamas komunikacijos specialistu pats buvo ilgametis žurnalistas ir redaktorius.
Lyderiaujanti Lietuvos komunikacijos agentūra „Publicum“ priklauso tarptautinei komunikacijos grupei „Havas“, kurią valdo pasaulinė korporacija „Vivendi“.
Korporacijai taip pat priklauso „Universal Music Group“, „Canal+“, „Gameloft“, kitos žinomos turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijos, kuriose dirba per 44 tūkst. darbuotojų.