Įmonė „Heinz“, minėdama 150 metų gimtadienį, pristatė 15,2 mln. dolerių kainavusią reklamos kampaniją. Pastarosios dėmesio centre – „Heinz“ kečupas, o reklamos tikslas – švęsti įmonės vertybes, pristatant 150 „ištuštintų“ lėkščių, rašo marketingweek.com.
„Kaip žinoti, kada skaniai pavalgei? Tada, kai tavo lėkštė tuščia ir švari. Kečupo „Heinz“ vaidmuo šiame procese labai svarbus – jis padaro maistą skanesnį, taip žmonės ištuština lėkštę iki paskutinio kąsnio“, – tikina rinkodaros viceprezidentė Victoria Sjardin.
Pasak jos, ši reklaminė kampanija yra apie svarbiausias įmonės vertybes ir dalykus, kurie jiems rūpi.
30 sekundžių trunkanti reklama vaizduoja ir vėlyvą vakarienę, užkandžiaujant vištiena, ir angliškus pusryčius kavinėje bei daug kitų patiekalų, kurie valgomi drauge su „Heinz“ kečupu. Pabaigoje kampanijos pažymima, kad „Heinz“ visada buvo svarbiausia, jog žmogus mėgautųsi savo maistu: „150 Years of Clean Plates“.
Reklamoje chronologiškai prabėgama nuo 1800-ųjų, kai dar buvo valgoma iš metalinių indų, iki šių dienų modernių lėkščių ar vienkartinių indų. Kartu pabrėžiama, kaip keitėsi „Heinz“ kečupas.
Rinkodaros viceprezidentė V. Sjardin sako, kad „Heinz“ išradėjas Henry'is Heinzas didžiuotųsi dabartiniais įmonės pasiekimais ir neblėstančiu kūrybiškumu.