Jaunieji talentai, padedami reklamos profesionalų, ieškos kūrybinio sprendimo reklamos kampanijai, skirtai keisti rinkoje nusistovėjusius stereotipus ir paskatinti moteris atrasti karjeros kelią „tech“ srityje. Juos konsultuos garsiausi ir tituluočiausi Lietuvos reklamos vilkai, savo patirtimi besidalijantys ir reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“. Šiais metais konkurso dalyviams užduotį formuoja mentorystės bei technologijų turinio programa „Women Go Tech“, burianti virš 12 000 „tech“ srities narių bendruomenę Lietuvoje ir Latvijoje, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Sparčiai augantis technologijų sektorius nuolat susiduria su talentų trūkumo problema. Vis dėlto, karjerą čia daugiausiai renkasi vyrai. Europos Sąjungos šalių IRT sektoriuje – 80 proc. dirbančiųjų yra vyrai, o inžinerijoje – jų dar daugiau. Kampanijos tikslas – paskatinti moteris realizuoti savo karjeros tikslus renkantis „tech“ specialybes kaip programavimas, testavimas, analitika, produktų kūrimas ir valdymas ir t.t.“, – užduotį komentuoja „Women Go Tech“ valdybos narė Jarūnė Narkevičiūtė.
„Kadangi kūrybiškumas yra neatsiejama „3O – Out Of Office“ dalis, manau, kad tai akivaizdu tik įžengus į mūsų patalpas Palangoje – su džiaugsmu sutikome jungtis prie šio renginio organizavimo. Svarbi ir šių metų tema – mes ypač matome vertę skatinti moterų verslumą startuolių srityje ne tik Vilniuje, bet ir Lietuvos regionuose“, – entuziazmo neslėpė vienas iš bendradarbystės erdvės „3O – Out Of Office“ įkūrėjų Martynas Rimavičius.
„Džiaugiamės, kad tokiam maratonui neabejingi tiek vietiniai vardai, tiek svečiai iš užsienio, tarp kurių – „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, „Bechtle & Milzarajs“ partneris, kūrybos vadovas, Reklamos kūrybos kurso vadovas Antonio Bechtle ir Clare McNally, prekės ženklų strategė, dėstanti Danijos medijų ir žurnalistikos mokykloje (DMJX). Pirmąją renginio dieną savo patirtimi jie dalinsis kūrybiškumo konferencijoje, kuri vyks „Kablys + Jūra“ įsikūrusioje bendradarbystės erdvėje „3O – Out Of Office“, – pasakoja „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.
Pasak jo, paskutinę renginio dieną šie profesionalai stebės konkurso dalyvių idėjų pristatymus ir būtent jie išrinks tuos du laiminguosius, nusipelniusius 7700 eurų vertės prizo – stipendijos mokytis šešių mėnesių Reklamos kūrybos kurse.
Geriausios idėjos bus perleistos „Women Go Tech“, kurios pristatys nugalėtojų kampanijos konceptą viešai ir jį įgyvendins.
„Šis maratonas – tai tarsi labai suspaustas reklamos kūrybos kursas. Idėjų paieška vyksta lygiai tokiais pačiais principais kaip ir pačiame kurse – klausoma pranešėjų, o vėliau vyksta pasitarimai su mentoriais, kurie padeda vystyti konceptą“, – pabrėžia mokyklos vadovas.
Jei norite dalyvauti maratone, sužinoti daugiau ir užsiregistruoti galite čia.