A. Wesolowski vadovauja vienos didžiausių pasaulyje Growth Marketing agentūrų LADDER.IO strategijos padaliniui. Jis ruošė tokių prekių ženklų kaip „Facebook“, „Los Angeles Times“, „Booking.com“, „Travelex“ ir kt. strategijas. Kaune A. Wesolowski ves seminarą, per kurį bus galima išsiaiškinti, kaip Growth Marketing strategiją pritaikyti savo tikslams, tiesiogiai užduoti rūpimus klausimus ir aptarti realias situacijas.
Adamas Wesolowski atsakė į kelis kausimus:
– Paaiškinkite, kas yra Growth Marketing tiems, kurie niekada apie jį negirdėjo.
– Man atrodo, kad taikliausia Growth Marketing apibūdinti kaip visą vartotojo kelią analizuojančią, duomenimis ir investicijų pelningumo rodikliais grįstą rinkodarą, paremtą eksperimentavimu. Gal tai skamba kiek painiai, bet, sakyčiau, ši sritis apima nuolatinį eksperimentavimą, pirmiausia tikrinamą visuose potencialaus vartotojo kelionės žingsniuose. Taip aiškinamės, kur slypi didžiausias potencialas.
– Kuo Growth Marketing skiriasi nuo tradicinio marketingo? Ar tai nėra dar viena mada?
– Dažnai kartoju, kad Growth Hacking (trumpalaikių sprendimų, skatinančių augimą, ieškojimas) yra labai skambus. Ir, deja, labai populiarus. Įmonės tikisi, kad jis tarsi padarys kokį stebuklą. Reikėtų galvoti apie tai, kad Growth Marketing yra būdas taikyti struktūruotą, į procesą nukreiptą požiūrį per visą vartotojo kelionės etapą. Tuo tarpu tradicinė rinkodara orientuojasi į srauto atvedimą.
– Kaip reikėtų taikyti Growth Marketing atliekant kasdienes užduotis?
– Pirmiausia reikėtų suplanuoti veiklos etapus ir kurti eksperimentavimu paremtą procesą. Be to, rinkodaros sprendimui priimti visuomet pasitelkite duomenis. Na, ir galiausiai – remkitės nedideliu biudžetu, o kai matysite, kad eksperimentas veikia, skirkite didesnį pinigų kiekį.
– Kiek Growth Marketing metodika paplitusi kitose šalyse?
– Vis daugiau įmonių ir rinkodaros specialistų eina šia kryptimi. Iš pradžių kai kurie rinkodaros žmonės priešinasi naujovėms, bet šios metodikos rezultatai nustebina ir įkvepia ja vis aktyviau naudotis, taigi tereikia nebijoti.
– Kaip, Jūsų nuomone, per artimiausius kelerius metus keisis rinkodara?
– Manau, atsiras naujų rinkodaros platformų ir įrankių, o tam, kad verslas aplenktų konkurentus, jau dabar labai svarbu nuolat išbandyti naujus sprendimus ir kuo platesnį jų lauką. Manau, kad rinkodara taps labiau susieta su technologijomis ir orientuota į vartotoją. Išmanieji įrenginiai vis labiau dominuos, taigi ir rinkodara turės būti vis labiau personalizuota.
– Ko dalyviai gali tikėtis iš Jūsų seminaro? Kokie specialistai turėtų į jį ateiti?
– Aš laukiu kiekvieno, dirbančio skaitmeninės rinkodaros srityje. Jei suprantate pagrindinį rinkodaros žargoną ir žinote, kad egzistuoja didžiausios rinkodaros platformos („Google“ ir „Facebook“ reklama), tai jums tinka. Bet svarbiausia – turite būti atviri naujovėms ir norėti priimti iššūkį, nes po mano mokymų greičiausiai norėsite pakeisti savo darbo įpročius.
– Ar tai bus Jūsų pirmas kartas Lietuvoje?
– Lietuvoje lankysiuosi antrą kartą, bet pirmą kartą būsiu Kaune. Džiaugiuosi, kad dalyvausiu konferencijoje „LiMA Day Kaunas’18“ ir vesiu praktinius mokymus, tikiuosi susitikti daug puikių rinkodaros specialistų, kurie mane įkvėps. Tikiuosi, žinios, kuriomis pasidalinsiu, bus praktiškai naudojamos įmonių augimui ir plėtrai.