„Adform“ yra vienintelė pasaulinė, nepriklausoma, visiškai integruota bei šiuolaikinei rinkodarai pritaikyta reklamos platforma. Ši plėtra bendrovei leis ne tik sustiprinti pozicijas rinkoje, bet ir toliau diegti naujoves ir užtikrinti, kad jų kuriami produktai būtų aukščiausios kokybės, teigiama bendrovės pranešime.
„Adform“ vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už Lietuvos padalinio darbą, Irmantas Venckus sako, kad Mumbajaus filialo atidarymas yra strateginis žingsnis, paskatintas didžiulės IT talentų konkurencijos Europoje.
„Pasisamdyti specialistų Lietuvoje, Lenkijoje ar bet kur Europoje darosi vis sudėtingiau. Atsivežti darbuotojus iš trečiųjų šalių taip pat sudėtinga ir ilgai užtrunka. Naujas padalinys Indijoje mums leis pritraukti naujų specialistų, kurie prisidėtų prie „Adform“ sėkmės visame pasaulyje. Turime ir dar turėsime vis daugiau užsakymų iš klientų, todėl norime suburti naują komandą, kuri užtikrintų optimalų krūvį dabartiniams darbuotojams Lietuvoje ir Lenkijoje”, – sako I. Venckus.
Anot jo, į Indijos padalinį bus perkelta dalis senesnės sistemos palaikymo darbų, o darbuotojai Lietuvoje ir Lenkijoje galės daugiau laiko skirti naujų produktų kūrimui, ko jie ir pageidauja patys.
„Lietuvos ir Lenkijos darbuotojams taip pat tenka itin svarbus uždavinys – apmokyti naujuosius kolegas ir sklandžiai įtraukti į bendrą globalios komandos darbą“, – priduria I. Venckus.
Indijos biuro vadovas, „Adform“ vyresnysis prezidentas Niravas Shahas turi ne tik ilgametę patirtį IT sektoriuje, bet jau ir anksčiau sėkmingai subūrė naujas, dideles vietines komandas.
„Būsiu atsakingas už greitą komandos išplėtimą Mumbajuje, kuris išsiskiria itin gausia IT talentų rinka. Šiemet ketiname pasamdyti 25 programinės įrangos inžinierius, kurie taps itin svarbia „Adform“ programavimo komandos dalimi ir reikšmingai prisidės kuriant inovatyvius produktus mūsų klientams“, – sako N. Shahas.
Lietuvoje „Adform“ turi du biurus Vilniuje ir Kaune. Čia dirba apie 350 žmonių. „Adform“ yra didžiausia šiaurės Europos reklamos technologijų kompanija, kurios klientų gretose yra tokie pasauliniai prekės ženklai kaip „Vodafone“, „Tiffany's & Co”, BMW, taip pat didžiausios žiniasklaidos agentūros pasaulyje.