D. Buinickaitė-Struckienė sako, kad sprendimą prisijungti prie „Adform“ nulėmė trys dalykai: įmonės kultūra, darbo specifika ir vadovai. „Mane sužavėjo „Adform“ globalumas, ambicija lyderiauti adtech srityje. Džiaugiuosi turėsianti galimybę ne tik panaudoti įgytą patirtį, bet ir pati mokytis. Visi iki šiol sutikti „Adform“ kolegos kaip vieną iš didžiausių stiprybių minėjo kompanijos kultūrą, tad bus smagu dirbti su laisvais, atsakingais ir džiaugsmą darbe kuriančiais kolegomis“, – sako D. Buinickaitė-Struckienė.
Prieš tai ji daugiau nei dešimt metų dirbo bendrovėje „Rimi“, turi sukaupusi personalo valdymo, organizacijos transformacijos, marketingo, viešųjų ryšių patirties ir vadovavimo patirties.
„Tikimės, kad Dovilė savo patirtimi ir idėjomis prisidės ne tik prie įmonės, bet ir kiekvieno darbuotojo sėkmės. Esame viena seniausių IT įmonių Lietuvoje, čia veikiame daugiau nei penkiolika metų. Norime pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus, kurie ieško patikimo darbdavio ir profesinių galimybių augti. Todėl svarbu, kad mes, kaip vadovai, nenutrūkstamai rūpintumėmės darbuotojų patirtimi organizacijoje“, – sako „Adform“ vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už Lietuvos padalinio darbą, Irmantas Venckus.
D. Buinickaitė-Struckienė įsitikinusi, kad darbo rinkoje ir kovoje dėl geriausių specialistų pranašumų turi tos įmonės, kurių darbuotojai tampa organizacijos ambasadoriais ir patys dalinasi asmenine patirtimi, pasakodami, kas juos džiugina ir motyvuoja.
„Darbo rinka, o ypač IT srityje greitai keičiasi. Svarbu, nepavėluotai į tai reaguoti. Pavyzdžiui, dabar įmonių biurai įgauna kitokią prasmę, tai verčia naujai perplanuoti įprastus procesus, kitaip dėlioti darbus. Natūralu, kad tai reikalauja ir naujų vadovų įgūdžių, apie kuriuos iki šiol jokiame vadovėlyje nėra nieko parašyta“, – įžvalgomis dalijasi D. Buinickaitė-Struckienė.
„Adform“ yra didžiausia šiaurės Europos reklamos technologijų kompanija, kurios klientų gretose yra tokie pasauliniai prekės ženklai kaip „Vodafone“, „Tiffany's & Co”, BMW, taip pat didžiausios žiniasklaidos agentūros pasaulyje. Įmonė turi 27 biurus 24 pasaulio šalyse.