„Adform“ vyriausiojo technologijų vadovo Jocheno Šloserio teigimu, šis pripažinimas patvirtina, kad bendrovė pasirinko teisingą, į klientus orientuotą kryptį. Praėjusiais metais rinkai pristatyta „Adform FLOW“ platforma išsiskiria intuityvumu ir leidžia lengviau bei efektyviau tvarkyti reklamos kampanijas, pasinaudojant dirbtinio intelekto rekomendacijomis.

„Šią platformą sukūrėme, norėdami supaprastinti reklamos technologijų ekosistemą. Tikimės pasiekti tokį lygį, kad žmogaus darbas ir automatizavimas veiktų sklandžiai, nuosekliai ir palengvintų procesus. Nors kelionė dar toli gražu nesibaigė, tačiau dabar yra tinkamas metas pagirti „Adform“ komandas ir padalinius už sėkmingą „Adform FLOW“ vizijos įgyvendinimą nuo koncepcijos sukūrimo iki jos materializavimo“, – sako J. Šloseris.

„Red Dot Award“ yra vienas didžiausių pasaulyje dizaino konkursų, kasmet sulaukiantis daugybės dalyvių paraiškų. Nugalėtojus išrinko tarptautinė „Red Dot“ vertinimo komisija, sudaryta iš 24 narių. Daugiau nei šešiasdešimt metų rengiamo konkurso organizatoriai vadovaujasi principu ieškoti gero dizaino ir kūrybiškumo. Dalyviai vertinami remiantis skirtingais kriterijais – nuo originalumo iki dizaino kokybės ir suprantamumo.

„Red Dot“ steigėjo ir generalinio direktoriaus prof. dr. Peterio Zeco teigimu, šiandieniniame pasaulyje skaitmeniniai sprendimai yra labai svarbūs prekių ženklų ir bendrovių sėkmei.

„Mūsų vertinimo komisija atrinko tik pačius geriausius šios srities projektus apdovanojimui. „Adform“ įrodė, jog yra netradiciškai mąstanti bendrovė. Jie žino, kaip lanksčiai reaguoti krizės atveju ir pasinaudoti pokyčiais kaip stimulu naujiems požiūriams į dizainą atrasti. Jie įveikė svarbius iššūkius ir prisidėjo prie visuomenės evoliucijos“, – sako prof. dr. P. Zecas.

Didžioji dalis konkurse įvertintos skaitmeninės reklamos valdymo platformos „Adform FLOW“ sukurta įmonės biuruose Vilniuje ir Kaune. Iš viso „Adform“ Lietuvos padalinyje dirba apie 360 žmonių.

„Adform“ yra didžiausia šiaurės Europos reklamos technologijų kompanija, kurios klientų gretose yra tokie pasauliniai prekės ženklai kaip „Vodafone“, „Tiffany's & Co”, BMW, taip pat didžiausios žiniasklaidos agentūros pasaulyje. Įmonė turi 27 biurus 24 pasaulio šalyse.