Bendrovė teigė, kad „netoleruoja antisemitizmo ir bet kokios kitos neapykantos kalbos“, ir teigė, kad muzikos pasaulio žvaigždės naujausi komentarai buvo „nepriimtini, kupini neapykantos ir pavojingi“. „Adidas“ taip pat argumentavo, kad K. West pažeidė bendrovės „įvairovės ir įtraukties, abipusės pagarbos ir sąžiningumo vertybes“.
Priėmus šį sprendimą, sustabdytas K. West prekės ženklo „Yeezy“ produktų pardavimas ir gamyba, taip pat mokėjimai jam ir jo bendrovėms. Kompanija „Adidas“ teigė, kad jos ketvirtojo ketvirčio pardavimaidėl šio sprendimo nukentės 250 mln. eurų (246 mln. JAV dolerių), rašo CNN.
„Adidas“ bendradarbiavo su K. Westu nuo 2013 m., kai bendrovė perėmė jo prekės ženklą iš konkuruojančios „Nike“. 2016 m. „Adidas“ išplėtė savo santykius su reperiu, pavadinusi juos „reikšmingiausia kada nors sukurta partneryste tarp ne sportininko ir sporto prekės ženklo“.
Tačiau spalio pradžioje „Adidas“ peržiūrėjo „partnerystę“ po to, kai K. West viešumoje vilkėjo marškinėlius su užrašu „White Lives Matter“. Ši frazė laikoma „neapykantos šūkiu“, kurį naudoja baltuosius privilegijuota rase laikančios grupės, įskaitant Kukluksklaną.
Neseniai K. West per tiradą prieš žydus „Drink Champs Podcast“ laidoje pasakė: „Galiu kalbėti antisemitinį š*** ir „Adidas“ negali manęs išmesti“.
Nuo K. West atsiribojančių prekių ženklų sąrašas vis didėja. Praėjusią savaitę „Balenciaga“ ir „Vogue“ viešai nutraukė su juo ryšius, o pirmadienį talentų agentūra CAA atsisakė K. Westo kaip kliento. Prodiuserinė kompanija MRC pranešė, kad nutraukia dokumentinio filmo apie K. Westą kūrimą.
Frankfurte „Adidas“ akcijos atpigo apie 5 proc. „Adidas“ teigė, kad lapkričio 9 d. paskelbs papildomos informacijos apie finansinės partnerystės su K. West nutraukimo pasekmes savo būsimoje pelno ataskaitoje.