Auksą „Adverum“ laimėjo Agentūrų bendradarbiavimo kategorijoje – klientui „Keliauk Lietuvoje“ sukūrė kampaniją, pristatančią Lietuvą per gastroturizmo prizmę, taip pat nepamiršo pranešti, kad šiemet ne vienas šalies restoranas pelnė prestižinę „Michelin“ žvaigždę. Agentūra užtikrino ryšius su žurnalistais ir nuomonės formuotojais. Pranešimai žiniasklaidai pasiekė daugiau nei 170 mln. skaitytojų visoje Europoje. Lietuvą aplankė įtakingi nuomonės formuotojai iš Latvijos, Lenkijos ir Vokietijos, kurie svečiavosi ne viename Lietuvos restorane ir kitose turistinėse vietose, kūrė turinį ir dalijosi juo socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidos kanaluose.
Dar vieną auksą agentūra pelnė Krizių valdymo kategorijoje už vykdytą reputacinės krizės suvaldymo kampaniją energetikos sektoriuje veikiančiai įmonei.
Antra vieta agentūra įvertinta „Pro bono“ kategorijoje – kartu su humanistines santuokos ceremonijas organizuojančiais „Taip kitaip“, vestuvių planuotoja Laura Vagone ir Lietuvos žmogaus teisių centru surengė ypatingą šventę – humanistinę Vitaliaus ir Albino santuokos ceremoniją. Šis projektas pelnė sidabrą ir Renginių kategorijoje.
Tarptautinio pripažinimo sulaukė ir dar vienas „Adverum“ projektas – laimėjo sidabrą Vidinės ir darbdavio komunikacijos kategorijoje. Įgyvendindama kampaniją „Stiprybė – komandoje“ (angl. Team support matters) agentūra drauge su partneriais sukūrė videoprojektą, kurio pagrindiniais herojais tapo 5 paralimpiečiai ir kliento „Girteka“ darbuotojai. Visus vaizdo įrašus siejanti žinutė – komandinis palaikymas vienodai svarbus ir organizacijoje, ir paralimpiniame sporte.
„Tarptautinis pripažinimas skatina tik dar drąsiau imtis kartais galbūt ir labai nerealiai skambančių idėjų, o kartu mums, lietuviams, nebijoti skleisti žinią pasauliui, kokius projektus galime įgyvendinti. Jau ne pirmus metus įsitikinu, kad savo idėjomis galime drąsiai išsiskirti tarptautinėje arenoje. Ačiū klientams, kurie tiki ir pasitiki, skatina mūsų kūrybiškumą, ir, žinoma, ambicingai ir profesionaliai „Adverum“ komandai, be kurios visi šie projektai būtų tiesiog neįmanomi“, – sako „Adverum“ vyresnioji partnerė Ieva Naujalytė.
PRGN yra tarptautinis nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklas, vienijantis 58 komunikacijos agentūras iš Šiaurės ir Pietų Amerikos, Europos, Vidurinių Rytų, Afrikos, Australijos ir Azijos. Nuo 1999 m. veikiantis PRGN yra vienas didžiausių tarptautinių ryšių su visuomene tinklų pasaulyje.
Jau dvidešimt metų veikianti komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ teikia integruotos, tarptautinės, krizių, darbdavio komunikacijos, strateginio planavimo, ryšių su žiniasklaida mokymų, ESG socialinės atsakomybės ir konsultavimo paslaugas. Šiuo metu „Adverum“ dirba su Inovacijų agentūra, „Keliauk Lietuvoje“, asociacija „Lietuvos keliai“, „Girteka“, „Volfas-Engelman“, „Amber Grid“, „Baltpool“, „Novartis Baltic“ ir kt.