„Adverum“ sulaukė įvertinimo už dvi viešųjų ryšių kampanijas skirtingose kategorijose. Bendrovė laimėjo pirmąją vietą korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – klientui „Yukon Advanced Optics Worldwide“ padėjo užtikrinti skaidrią finansų, vadovo komunikaciją, dirbo su darbdavio įvaizdžiu ir vidinės komunikacijos projektais. O kartu su Krizių įveikimo centru ir KOG institutu įgyvendintas lietuvių tarpusavio palaikymo indekso tyrimas pelnė sidabrą mažo biudžeto (iki 10 tūkst. USD) komunikacijos projekto kategorijoje.
„Pelnyti tokius apdovanojimus pirmiausia leidžia drąsūs klientai, kurie nebijo inovatyvių komunikacijos sprendimų ir jais tiki, o pastarųjų įgyvendinti, žinoma, nepavyktų be ambicingos ir kūrybingos komandos bei pasitikėjimu grįsto bendradarbiavimo. Nuoširdžiai dėkojame klientams už galimybę būti matomiems tarp geriausiųjų pasaulio komunikacijos rinkoje. Tai mus skatina tik dar ryžtingiau žengti į priekį, kuriant ir plėtojant išskirtinius projektus ne tik mūsų vietos rinkoje, bet ir garsinant šalį tarptautiniuose vandenyse“, – pabrėžia „Adverum“ vyresnioji partnerė Ieva Naujalytė.
PRGN yra tarptautinis nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklas, vienijantis 53 narius iš 34 pasaulio valstybių Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Europoje, Vidurio Rytuose, Australijoje ir Azijoje. Veikiantis nuo 1999 m., vienijantis daugiau nei 1 000 profesionalų, PRGN yra vienas didžiausių tarptautinių ryšių su visuomene tinklų pasaulyje.
Jau aštuoniolika metų komunikacijos paslaugas teikianti bendrovė „Adverum“ specializuojasi strateginės komunikacijos, viešųjų ryšių, rinkodaros, kūrybos, skaitmeninės ir tarptautinės komunikacijos srityse.
Tarp „Adverum“ klientų – tokie prekių ženklai kaip „Citadele“, „Cosentino“, „Dell Technologies“, „Deel“, „Inovacijų agentūra“, K2.LT, „Volfas Engelman“, „Western Union“, „Wizz Air“, „Yukon Advanced Optics Worldwide“, „TransferGo“ ir kiti.